Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '22

 
Kategori
Şiir
 

Elveda

Artık korkmuyorum sensizlikten,
Hatta görsem seni tekrar, "defol git" derim,
Artık ürkütmüyor beni sessizlikler,
Eğer gerekirse bizzat defolup giderim.

Yüzünü görünce bile özlüyorum tekrar,
Kalbim sevgisini ediyor ikrar,
Yağmurlar durunca gözyaşı akar,
Böyle giderse eğer mahvolur biterim.

Bir gece tetiği çekersem eğer,
Ölünce de olsa, olsam muteber,
Özlemesen beni, aklına gelmesem,
Kalbine doğmamak ölümden beter.

Şimdi bu sevgi bir aşk'a gebe,
Ruhum ıstırap çekerken nefs telkin eder,
İşte tam bu noktada aciz şiirler,
Bir gece arayıp veda ederim....

 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..