Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Emanet ata binen, çabuk iner...

Bir aydan çok oldu yazmayalı. Tesadüf eseri blog yazarı olmuştum. Emanet bilgisayarla başlamıştım. Sonra olan oldu. Emaneti sahibine geri verdim. Ve buradaki yazarlığım bitti. Oysa alışmıştım. Hatta tiryakisi olmuştum. İyi bir yazar ve iyi bir şair olduğumu biliyorum. Ama bu alanı ilk defa kullanıyordum. Hem de emanet bilgisayarla. Bu güne kadar hiç bilgisayarım olmamıştı. Şimdi de yok.

Yine tesdüfen boş bir bilgisayar buldum. Bloğuma girdim. Yazmadığım zamanlarda da okuyanlarım olmuş. Bu çok hoşuma gitti. Mutlu oldum. Son zamanlarda yazdığım yeni şiirlerim var. Kitap yapma hazırlığındayım. Fırsat olursa yeni şiirlerimi yarın sizlerle paykaşmak ve değerli yorumlarınızı almak istiyorum. Bu arada bir bilgisayar edinmeme yardım edecek biri olursa minnettar kalacağımıda bildiriyorum.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..