Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Emanet kitap

Emanet kitap
 

Bayan memur bir kitap getirdi odama

Kitabın adı;'Safiye Sultan'

Okudum ama iade etmemiştim daha

O sıra kızım rahatsızlandı, çağırdım halasını

Özel bir bankadan emekliydi

İki gün zor kaldı, bankaya müfettişler geldi diye

Apar topar gitti memlekete

Emekliye ne müfettişten

Kitabı aradım evde, bulamadım.

İade edecektim sahibine

Durumu anlatsaydım o memuru

Mutlaka gülerek,'önemli değil' derdi bana

Hep gülümseyerek girmiştir odama

Bazen kızsam dahi hiç küsmezdi gelirdi

İzmit'te buldum bir kitapçıda kitabı

Hemen verdim kendisine

Yeni kitap olduğunu anlamadı galiba

Bana bir şey söylemedi

Sorma lütfunda bulunsaydı bacımız

Bu kitabı alıyorum diye

Tabi söylerdim o başkasının diye

Parayla kitap alma alışkanlığı olmayınca

Böyle durumlar olabiliyor işte.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..