Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '19

 
Kategori
Şiir
 

Emaneti Alırken Acıtmadan Al

Ayaklar, dizler takatsiz kalmadan,

Gözlerim karanlığa dalmadan,

Eller, ayaklar birbirine dolanmadan,

Kulaklar sağır, dil lal olmadan

Al emaneti, ne olur acıtmadan

*****

Akıl, fikir beyinde dağılmadan,

Ten kemiklerden ayrılmadan,

Haberli gel, ama korkutmadan,

Emanet bende zayi olmadan,

Al emaneti ne olur acıtmadan....

*****

Hazandayım zemheri ayı gelmeden,

Yapraklar dallarından düşmeden,

Bilirim emanet verilmiş bu can zaten,

Evimde, yatakta, baş yastıktayken,

Al emaneti, ne olur acıtmadan....

*****

Beyhude yollar uzun hayli yorgunum,

Ömrümü dallara verdim, çınar oldum,

Onurumla, gururumla emaneti korudum,

Artık vakit geç, bu handa çok yoruldum,  

Al emaneti, ne olur acıtmadan....

*****

Kabul görülürse, ikinci bir dileğim,

Haberli gelirsen daha çok sevinirim,

Sabahın seher vaktinde seni beklerim,

Emaneti ben kendim sana veririm.

Al emaneti, ne olur acıtmadan….

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..