Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Emek kazandı; "Dila Hanım devam ediyor"

Emek kazandı; "Dila Hanım devam ediyor"
 

Ses vermek ses almak sonuca ulaşmak. Son iki haftadır bunun keyfini çıkarıyorum açıkçası.

Nedir mi?

Artık bir devir kapanıyor seyirciden uzak gözlemden uzak öğütme makinası görevi gören kanallar devri kapanıyor.

Önce FOX TV’den gelen güzel haberler ardından SHOW TV’nin sevindirici haberi.

Kanallar kendi yayın politikaları içerisinde bazen gözden kaçırdıklarını sosyal medya sayesinde görmeye başladılar diye düşünüyorum.

Hatalı alınan kararlardan da dönülebilineceği gerçeğini görmek mutlu ediyor doğal olarak.

Bildiğiniz gibi Dila Hanım’ı bitirme kararı alan SHOW TV bir gerçeği göz ardı etmişti.

Biz yazarlar ve gazeteciler bize düşen tarafsızlıkla kaçırdıkları gerçekleri dillendirdik. Biz dillendirirken kendi izleyici kitlesi de sessiz kalmadı.

Bu dillenişe kulak tıkamayan yol alır derim ya hep Show TV’de bunu yaparak seyirciyle kopmuş olan bağlarına bir yenisini eklemek yerine iyi bir adım atmış oldu.

Bir yanda emek, bir yanda seyirci, bir yanda kanal bu sefer hepsi kazandı.

Doğru izlemek, doğru gözlemek, çağın sağladığı tüm seslere kulak tıkamamak gerek. Çünkü artık böyle bir çağda yaşıyoruz.

Kanallar ne kadar yayıncıysa, işi sahaya çıkaran sunan yapımcı ve tüm ekibi de o kadar emekçidir, tüm bunların alıcısı olan izleyici ise söz sahibi olmada diğer bir yetkilidir.

Yani hepsi birbirinin tamamlayıcısıdır.

Özetle yanlıştan dönen her zaman kazanır.

Bugün tüm eleştirileri ve seyirciyi dikkate alan Show TV hem emeğe, hem seyirciye sahip çıktı.

Hani hep atlanılan, uzaklaşılan, ne verse izler denilen, unutulan seyirci.

Bence son iki haftada yaşanan gelişmeleri diğer kanallarda gözlemlesin ve kaybettikleri seyirciyi sadece reyting aletlerinin belirlemediğini izlemlesinler…

Ve sonuç Dila Hanım sezon sonuna kadar devam ediyor.

Yapımcısı Faruk Turgut’un kişisel hesabından duyurduğu bu bilgiyi ben de mutlulukla paylaşıyorum.

Dedim ya emek kazandı daha ne olsunnn.

oyatekin@gmail.com                                         

https://twitter.com/#!/oyatekin (@oyatekin)

http://yurthaber.mynet.com/yazarlar/tum/1/o.tekin35

OYA TEKİN / MEDYABEY.COM

Oya Tekin/ Yaşadıkça.com köşe yazarı

Not: Burada yazılan tüm yazılarım elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altında yasal hakları korunmaktadır. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilmeksizin izin alınmadan kullanılamaz.

 
Toplam blog
: 295
: 3718
Kayıt tarihi
: 01.10.06
 
 

Milliyet Bloğa nasıl geldim ve nasıl yerimi aldım bilmiyorum. Sanırım uzun yıllar okuduğum bölüml..