Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

23 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Emekli generallerden mektup var!...

Emekli generallerden mektup var!...
 

Alti senedir memleketimin yetkililerine yazarim. Aslinda sorum, istegim cok basittir: "Ben kimim? Benim kim oldugumu su Amerikalilara bildirebilir misiniz?... Adamlar bana -asker kacagi- muamelesi yapiyor..." derim. Kimseden ne ses, ne seda. Ne de iki satir yazi... Hala cevap beklerim. (1)

Sesini duyuramamanin ne demek oldugunu iyi bildigimden, hapishaneden seslerini duyurmak icin Hurriyet yazari Ahmet Hakan'a birer mektup gonderen emekli orgenerallerin mektuplarini ben de yayinlayayim istedim.

Nede olsa, ben de burada, onlarin hakkinda ileri geri konusmuyor muyum?

***

E. Org. Şener Eruygur’un mektubu

"Sayın Ahmet Hakan...

Bir gazetede, yapılan aramalar sırasında 1998-2004 yılları arasında benim bazı basın mensuplarını fişlettiğime dair belge bulunduğunu öne süren maksatlı, insafsız ve suçlayıcı bir haber yayınlanmıştır...

Benim Jandarma Genel Komutanlığı’ndaki görevim 2002-2004 dönemini kapsar. Dolayısıyla 1998’den başlayan bir fişlemeyi benim yapmam ya da yaptırmam fiilen mümkün değildir. Çünkü ben jandarma subayı değilim.

Sadece bu gerçek bile öne sürülen suçlamanın mesnetsizliğini göstermektedir. Jandarma Genel Komutanlığı’nda çalışmadığım dönemde benim böyle bir belge hazırlatmam mümkün olamaz.

Ayrıca Jandarma Genel Komutanı’nın "Şunu fişleyin, şunu fişlemeyin" diye bir çalışma içine girmesi işin doğal akışına da uygun değildir.

İddia edildiği gibi benim Harbiye Orduevi’nde bir ofisim de yoktur.

Sorgulanmam sırasında ilgililere söylediğim gibi, benim Ergenekon denilen bir örgütle uzaktan yakından bir ilgim yoktur. Bu gerçek er ya da geç ortaya çıkacaktır. Bu konuda yargıya güveniyorum.

Benim inançlı bir Atatürkçü yurttaş olarak Atatürkçü düşüncenin yaygınlaştırılması için yaptığım yasal çalışmalar dışında bir faaliyetim olmamıştır. Buna bütün arkadaşlarım tanıklık edebilirler.

Gizli amaçlarını üzerimden gerçekleştirmeye çalışanları, hakkımda yürüttükleri karalama kampanyasına son vererek, insaflı, vicdanlı ve yasalara saygılı olmaya çağırıyorum...

Şener Eruygur

Emekli Jandarma Genel Komutanı"

Hurşit Tolon’un mesajı

"Biz içeride huzurlu, onurlu ve alnımız açık olarak yüce Türk adaletinin tecellisini bekliyoruz. Ya dışarıdaki bazıları? Onlar ne durumda acaba?

Yanlı basın ve bilinen temsilcileri tarafından boynumuza ’bombacı’, ’suikastçı’, ’darbeci’ yaftaları takılmak istenmektedir.

Bu çamurlar, bu haksız ve mesnetsiz karalama kampanyalarıyla kırılan onurumuzu, aile şerefimizi ve haysiyetimizi kim koruyacak diye merak ediyoruz.

Sadece ve sadece yasalarımızın güvencesi altında olduğumuzu düşünüyoruz.

Eğer isterlerse acınacak halde olanlara buradan destek verebiliriz.

Hurşit Tolon

Emekli Orgeneral"





***
(1) Istedigim Yazi:

Mustafa Kemal Ozturk 1994 yilinda Yarbayliktan emekli olmustur. (Aktif gorevden) Ancak Eylul 2008 tarihine kadar 'Yedek Subay' dir. 1994 yilinda bu statu ile Amerika'ya gitmistir. Hala statusu aynidir. Asker kacagi falan da hic degildir... IMZA-MUHUR-TARIH
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..