Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Emekli Orgeneral Şener Eruygur ve Ramazan’ın mübarekliği…

Emekli Orgeneral Şener Eruygur ve Ramazan’ın mübarekliği…
 

Milliyet.com


Tutuklu olan emekli Orgeneral Şener Eruygur beyin kanaması geçirdi, çoğumuzun bildiği üzere, kendi adıma geçmiş olmasını diledim içimden…

Haberleri Milliyet İnternet’ten izliyorum son aylarda, sıkça söz ettiğim gibi yapılan yorumlar da bir o kadar ilgimi çekiyor esasında, kendimce bir takım gözlemler yapıyorum, zaman zaman da sizlerle paylaşıyorum.

Yorumlara “Katılıyorum”, “Katılmıyorum” ve “Çekimserim” butonlarını kullanarak tercihinize göre değerlendirebiliyorsunuz.

Bir grup var, henüz oran verecek kadar gözleme sahip değilim, AKP yanlısı olmak adına mantık ve duygularından feragat etmişler, çok belli…

İnsanlık adına en çok beni üzen grup da budur, maalesef, donup kaldığım oluyor okurken, ya da saç baş yolma isteğim tavana zıplıyor, ki genelde fazlasıyla mülayim kadınımdır ben!

Geçmiş olsun dilekleri ile birlikte fikirlerini ileten yorumlara tarafımca saptanmış gruptan “Katılmıyorum” butonu tıklanmış…

Eh, başka türlü olsaydı beni yanıltmış olurlardı!

Yazık ki ne yazık diyerek klavye başına oturmama neden olan durum ise şudur:

“Geçmiş olsun” demiş yalnızca, fikir beyan etmeden üç beş kişi, inanır mısınız bu yorumlar dahi ortalama yüzde yirmi “Katılmıyorum” butonuyla karşılanmış!...

“Katılmıyorum” ne demek? Geçmiş olmasın demek… Açılımı iyileşmesin, yani ölsün!

Hani Müslümanlık hoşgörü diniydi? Hani insan sevgisiydi?

Hani Ramazan mübarekti, oruç mübarek!...

Mutlaka butona basarken oruçlulardı, orucu, pardon, neler bozardı?

Yemek, içmek dışında en medyatik olanı uçkur meselesi, unvanı ne olursa olsun bir insanın ölümünü istemek demek ki günah değil!...

Müslümanlık gerçekten de böyle bir din mi?

Yazık, çok yazık!...

O zaman ben Müslüman değilim!

Kimsenin ölümünü isteyemem ki!...


Gülgün Karaoğlu

Eylül,17/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..