Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Emeklilikle gelen kabiliyetler mi? Yoksa bastırılmış kabiliyetler mi?

Hep birşeyleri erteler dururuz tüm hayatımız boyunca. Hiç düşünmeyiz, bir dakikacık kendimiz için birşeyler yapmayı. YARINI DÜŞÜNEREK, veya yarınlar bitmez diyerek hep ertelenir arzuladıklarımız., yapmak istediklerimiz. Bir de bakmışınız emeklilik gelmiş. Ah, oh, çekmeye başlarsınız bu arada.

Tabii, emeklilikte hep ohhh çekilmediğini anlarsınız da, yine de bazı yapamadığınız birşeyleri yapmaya kalkarsınız. BENİM GİBİ... Ben de Girne Pratik Sanat okuluna yaklaşık üç yıldır devam ediyorum. Orada öğrendiklerimin yanında çok güzel insanlar da tanıdım. Çevrem bir o kadar daha genişledi, ancak herkesle  sıkı bir dostluktan öte, yaptığımız işlerin paylaşım ve yardımlaşmalarımız ön planda... Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi?

Ben her sabah sınıfa girdiğimde, muhakkak günaydınla beraber bir cümle kuruyorum. Örneğin bu sabah şöyle dedim: GÜNAYDIN KUZEY KIBRISIN CEFAKAR VE VEFAKAR EV HANIMLARI, HER NE KADAR DA TÜP GAZA BUGÜN ZAM GELMİŞSE, OKULUNUZDAN GERİ KALMADINIZ. Artık başlıyor günün konusu, millet deşarj oluyor. Bir müddet sonra teneffüs oluyor kahveler içilip getirilen meyveler paylaşılıyor. Öğleyin vedalaşırken millet TÜP GAZA dikkat diyor, kolay pişen yemek pişirelim deyip birbirlerine takılıyor ve vedalaşıyor. Emeklilikte gelen resim, seramik, heykel, dikiş ve nakış kabiliyetleri bahane, okulumuz ve dostluklarımız şahane...

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..