Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Emeklinin Yurt Çilesi

Sonalp İstanbul'da bir üniversiteyi kazandı. Kredi Yurtlar Kurumu'na yurt için başvurdu. Sonuçlar açıklandığında 1700. yedek olduğu bildirildi. Babası emekli bir devlet memuru. Düşüncelere daldı. Bu kadar öğrenci velisi içerisinde ekonomik durumu iyi olan ben miyim diye.

Burada ister istemez öğrencilerin beyan ettikleri gelir durumları gerçek mi değil mi diye sormadan edemiyor insan.

KYK internet sayfasında öğrenci beyanlarının 12 kamu kuruluşundan sorgulandığı yazıyor. Ne derece doğru bilemeyiz. O kadar kısa sürede böyle bir sorgulama yapmak mümkün olabilir mi?

Özel öğrenci yurtlarını fiyat olarak araştırdığımda benim ödeme gücümü bir hayli aşmaktadır.

Yedeklere yurt kayıt sırası gelir mi o da şüpheli.

Bir çocuğun geleceği söz konusu.

Umudumuzu yitirmeden gelişmeleri beklemekten başka yapacağımız bir şey bulunmamaktadır.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..