Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '20

 
Kategori
Şiir
 

EMİN OLMA İSTERSEN

                EMİN OLMA İSTERSEN

 

Unutamaz beni, gelir demişsin,

Fizan’da da olsam, bulur demişsin.

Sevmek ne kelime, ölür demişsin,

Bu kadar da emin olma istersen              !

 

Bana ödettin aşkta zarar ziyanı,

Ateşlerde yaktım, senden kalanı,

Tarihe not düştüm, gittiğin anı,

Bu kadar da emin olma istersen.

 

Ayrılık aklımda, sözümde yoktu,

Riya kitabımda, özümde yoktu,

Dünya malı bile, gözümde yoktu,

Bu kadar da emin, olma istersen.

 

Yıllar sonra birden, çıkıp karşıma,

Bela gibi gelme, tekrar başıma,

Sözlerin getirdi, beni kurşuna,

Bu kadar emin, olma istersen.

 

                               Birdal Can TÜFEKÇİ

                               Kültür Bakanlığı Halk Şairi

                               1.7.2020

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..