Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Emine Sultanla muhteşem tatlar.

Emine Sultanla muhteşem tatlar.
 

EMİNE ÖSER-NAZAN ŞARA ŞATANA


Uzun süredir Emine Sultanı tanırım.

Tek Rumeli kanalında Ünsal Yörür’ün programına sık konuk olanlardanım.

Emine Öser ve Ünsal Yörür o kadar güzel bir ikili olmuşlar ki, bu programda olmaktan her zaman mutluluk duymuşumdur.

Ünsal Yörür benim tanıdığım en iyi programcılardan biridir.

Evinizde gibi hissedersiniz. Emine Sultan’ın hazırladığı muhteşem yemeklerin kokusu içinde yaptığınız sohbette kendinizi evinizde yâ da bir arkadaşınızın evinin mutfağında, mutfak sohbeti yapıyormuş gibi hissedersiniz. Ben öyle hissediyorum.

Emine Sultan’ın bir süre önce katıldığım programlarında yediğim cevizli bulgur pilavının lezzetini hala unutabilmiş değilim.

Emine Sultan’ın yaptığı yemekler gerçekten şiir gibi, resim gibi.

İzlerken şaşırıyorsunuz çünkü çok rahatlıkla yapıyor ve çok kolay gibi geliyor. Yemek yapmanın sihrini kapmış, izleyenler sanıyorum ondan çok çeşitler ve değişik lezzetler yapmanın şifresini öğreniyorlar…

Kahvaltı benim için önemlidir, hele çay olmazsa olmazlarımdandır.

Emine Sultan, ‘Emine Sultan’dan Çay Saati’ adı altında bir kitap çıkartmış.

İçinde neler yok ki? Çok kolay tarifler, pratik çözümler, lezzetlerin doruğu!

Birkaç tarifini yaptım ve ikram ettiklerim hazır olduğunu sandılar.

“Nasıl yani?” dedim. Hani evde yapılanlar makbul! Meğerse hazır gibi denilmesinin nedeni, lezzetiymiş. Bu işi çok iyi yapan usta birinin elinden çıkmış anlamındaymış. Elbette usta olan ben değilim.

Ben sadece Emine Sultan’ın tarifini uyguladım. Netice muhteşem.

Çay Saati kitabı de rki:

“Misafirlerinize ve sevdiklerinize sunabileceğiniz damak tadına hitap eden sunumu şık birbirinden farklı lezzetler.”

Daha ne olsun?

 

 

Nazan Şara Şatana 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....