Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Eminönü’nde de Evimin Önünde de Hayvan Seviyorum

Eminönü’nde de Evimin Önünde de Hayvan Seviyorum
 

Sevgiye doyamazlar


Üzgünüm!

Çünkü, bir topluluğun ‘’YAŞAMA HAKKINI ELİNDEN ALMAK İSTİYORLAR!’’

Ne diye? Çok çoğalmışlar. Biz de çoğaldık, ne olmuş?

Bazılarınızı duyuyorum ‘’ben hayvan sevmem!!’’ ‘’ ben hayvana dokunamam’’ ‘’çok pisler’’….uzar gider sözler. Hiç dokunmadan birilerini sevmedik mi? Hiç pislenmedik mi? Düşünün ve düşüncelerinizi sadece siz duyun. Ne kadar pis düşüncelerimiz ve çıkarlarımız vardır kim bilir…

Gözünüzün önüne getirin, gözlerini, o masum bakışlarını, ‘’sana zarar vermem!’’ diyen boyun büküşlerini, ‘’ben dostum’’ diyerek mırıldanışlarını, kuyruk sallayışlarını, mırıldanışlarını. Azıcık sevdik diye, soframızdan bir lokma verdik diye, peşimize takılışlarını, bizi sahiplenmelerini gözünüzün önüne getirin. ‘’Ben hayvan sevmem!’’ diyene inanmıyorum, inanmak istemiyorum… Bence ‘’KORKUYORUM!’’ demek istiyorlar. Onlar da bizden korkuyorlar. Çıkarları sadece bir lokma yemek, bir tas su ve bol bol sevgi onların!

Şimdi sizi de duyuyorum! ‘’Gelişmiş ülkelerde sokaklarda kedi, köpek, kuş, kelebek yok’’ diyenler evet sizi de duyuyorum. Onlar bu konuyu çözmüşler. (Umarım kötü yollan değil) Biz süsü, gösterişi, soylu olmayı severiz. Bunun içindir ki pet shoplar bu duygumuzu tatmin edelim diye var olduklarını sanarak envaye çeşit hayvan satarlar, üretirler, tüketirler…. Hayvan istiyorsanız sokaktan alın! Önce bir can kurtarmış olursunuz. Sonra onlara bir kap su ve yiyecek bırakın tabi yanına sevgi eklemeyi de unutmayın. Belki içinizden birileri belediyede hiç para alınmadan hayvanların kısırlaştırıldığını söyler

Kim bilir siz de yaparsınız. Kim bilir….

Ben Eminönü’nde de evimin önünde de hatta evimin içinde de hayvan beslemeyi seviyorum.

Haydi! Dökülelim yollara ‘’YAŞAMAYA ONLARIN DA HAKKI VAR!’’diye haykıralım. Ama unutmayalım ki vazifelerimiz var, bu burada kalmasın. Hayvanlar sizi ‘’UNUTMAZ’’, sizi ‘’SEVER’’, sizi ‘’TANIR’’ size ‘’MİNNET DUYAR’’…..

BİZ DE ONLARI…‘’YAŞATAN BİR YASA İSTİYORUZ!’’

3 Mart İstanbul/ Galatasaray Lisesi önü 13:00

3 Mart İzmir/Konak Meydanı15:00

10 Mart Ankara/Sakarya Meydanı 15:00  

Hayatta yok edilmemeniz dileği ile…

www.medyabey.com

https://twitter.com/eceer6

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..