Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '21

 
Kategori
Müzik
 

EMİR CAN İĞREK-KOR

Nazım Hikmet saatinin kayışına, tırnakları ile “Piraye” ismini kazıdı. 17 yıl boyunca mektuplaştılar ama Pirayeden vazgeçip Vera’ya aşık oldu ve son nefesini onun yanında verdi. Emir Can İğrek 21. Yüzyılın dokunaklı sanatçısı. 8 Ekim de çıkardığı “Kor” şarkısında “Sana da aşk olsun vazgeçmişsin benden” diye sesleniyor. Şarkının klibi Şişli Bomonti de bulunan “Blok” mekanda, kalabalık bir ekip ile çekildi. Klibin yönetmenliğini Mali Ergin üstlendi. Klip bir bar ortamında siyah beyaz çekildi. Klibin siyah beyaz oluşu şarkıdaki duygusallığı izleyiciye daha çok hissettirdi. Hypers prodüksiyon yine farkını ortaya koydu.

 

Emir Can İğrek-Kor

Yüze düşmüş zülüf
Nası geleyim dönüp
Gece resmimi öpüp
Vazgeçmişsin benden

Karayolları bozuk
Kanadım yine kırık
Bana mektubu yazıp
Vazgeçmişsin benden

Yangın düşmüş kor kor
Yanmış gönlüm yer yer
Duydum sağdan soldan
Vazgeçmişsin benden

Doldur bardak dolsun
Yanmış gönlüm yansın
Sana da aşk olsun
Vazgeçmişsin benden

Tamam gönlün olsun
Bu rüzgar durulsun
Söyler eşim dostum
Vazgeçmişsin benden

Belediyenin tüm
Hoparlörlerinden
Müzeyyen çalınsın
Vazgeçmişsin benden

Yangın düşmüş kor kor
Yanmış gönlüm yer yer
Duydum sağdan soldan
Vazgeçmişsin benden

Doldur bardak dolsun
Yanmış gönlüm yansın
Sana da aşk olsun
Vazgeçmişsin benden

Yangın düşmüş kor kor
Yanmış gönlüm yer yer
Duydum sağdan soldan
Vazgeçmişsin benden

Doldur bardak dolsun
Yanmış gönlüm yansın
Sana da aşk olsun
Vazgeçmişsin benden

Yangın düşmüş kor kor
Yanmış gönlüm yer yer
Duydum sağdan soldan
Vazgeçmişsin benden

Doldur bardak dolsun
Yanmış gönlüm yansın
Sana da aşk olsun
Vazgeçmişsin benden

 

* Söz & Müzik: Emir Can İğrek
* Düzenleme: Yiğit Avcı
* Mix & Mastering: Emre Kaya
*Menajerlik: Hypers
*Yapım: Hypers
*MusicProdüksiyon Şirketi: Hype Productions
*Yönetmen: Mali Ergin
*Uygulayıcı Yapımcı: Aytaç Bilgin
*Proje Yöneticisi: Çağla Güniz
*Görüntü Yönetmeni: Mehmet Can Damatoğlu
*Kurgu Editörü: Mert Halili
*Kamera Asist: Umut Karasu

 

 
Toplam blog
: 13
: 74
Kayıt tarihi
: 16.04.21
 
 

Televizyon Haberciliği Ve Programcılığı ..