Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Emmioğlu umar

Emmioğlu umar
 

Bu sahilin tüm çakıllarını yazdım
Kumunda çok filmler çevirdim.
Dalgadan atlarına binip,
Deliler gibi gezdim yıllarca.
Kendi denizlerimi,
Ve Deniz’leri yazdım .. 

Fırtınasını, yıldızını yazdım.
Müziğinin tadını,
Temmuzunu, Tuzunu anlattım.
Maytap geçtim çoğu zaman,
En çok kendimle
Ve de ‘’büyük’’ düşünenlerle.
Palmiyelerle, martılarla arkadaş oldum.. 

Çok sarhoş oldum.
Çok sarhoş olup,
Sarhoşluğumla dost oldum.
Çok gözyaşı döktüm.
Çok kavga ettim,
Yine kendim olan, kendilerimle. 

Ama dün
Yani senin olamadığın ilk gün
‘’Bir insan ömrünü neye vermeli?’’
Dinlediğim her günden,
Duyduğum bin kereden,
Milyar daha kez acıydı.
Umar, amcaoğlu Umar!
Bu kez, ya da ilk kez
Dar ettin bana bu sahili. 

Antalya 2007 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..