Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Empati nedir sence?

Empati nedir sence?
 

hayata bakış


Hayatta nereye baktığımızın değil,
ne gördüğümüzün değeri varsa...
Asıl önemli olan bir şeye, bir yere, bir canlıya
nasıl ve neden baktığımızsa...
Gelip geçmemek, durup bakmak gerek...
Bakıyorsak görmek, görmesini bilmek gerek...
Ve bakmak sadece şekli görmek demek değil.
Bakınca hayatın kandırmacalarının ötesine geçmek gerek...
Güzellikleri görmek, fırsatları yakalamak demek
Çirkinliklerden ders almak, doğruluktan ayrılmamak demek
Baktığını görmek ; düşünmek ve dünyayı yeniden yaratmak demek!
Baktığını doğru görebilmek için sevmek ve değer vermek gerek.

Sen nereden bileceksin sevdiklerimin değerini ,
Oysa bir de benim gözümle görsen benim gördüklerimi.
Beni hissetmen için ; sana gösterdiklerimi görmen,
anlattıklarımı duyman ve duyduklarını anlaman gerek...
Kendini benim yerime koyarak,
Herşeyi doğru yorumlaman gerek...
Anladın diyelim yetmez!
Bana hakvermen gerek.

 
Toplam blog
: 34
: 1352
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Ailem benim her şeyim. Yazmayı çok seviyorum. Söylediklerim karşımdakiler..