Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

EMPERYALİZM AZGINLAŞIRKEN

İnsanlık kurgusu

Daha da

İyi

Güzel

Olumlu

Yaratıcı

Barışçı olmak üzerindedir

İnsanlıktan beklenen budur

 

Bu bağlamda

Zaman ilerledikçe

İnsanlık daha da olumlu

Hale gelmeli

 

Tamam da

Bu böyle de

Bir de emperyalistlere bakıyoruz

Azgınlaştıkça azgınlaşıyorlar

 

Dünyayı

Kendi ellerinde

Hamur gibi yoğurmak düşüncesindeler

Durmadan

Huzur bozucu durumlar yaratıyorlar

 

Bu olgu durdurulmalı

Ben bu konuda

Özellikle bilim insanlarına

Görev düşüyor diyorum

 

Vicdan

Merhamet sahibi

Bilim insanlarının

Sessiz kalmalarını bırakıp

Harekete geçmeleri gerekiyor

 

Bir yerden

Dünya insanlığını

Bu konu üzerine çekmeye çalışmaları

Diğer yandan da

İşin elebaşlarıyla temasa geçerek

Konuyu etraflıca konuşup

Bilimsel verilerle  

 Onları

Yanlıştan döndürmeye çalışmaları

Gerekmektedir

 

Bilim canlarım

İnsanlık için güzellik yaratır

Bilim insanı da

Bu doğrultuda yaklaşımlarda bulunmalıdır

 

Bilim insanı

Toplumsallığın mimarı olacaktır

İnsanlığı

Yanlışlardan olumsuzluklardan kurtarıp

Doğrulara olumluluklara çekecektir

Bilim budur

Doğru bilim insanlığı budur

Gerçek insanlık budur

 

İşte ben bunun savaşımını verelim diyorum

Köşesinde oturup

Keyif çatarak ara sıra laf edip

İş yaptım sanmayalım istiyorum

 

Bu konuda

Öncü devletler de olmalı tabii

Onlar

Emperyalizme hayır diyerek

Emperyalizmle savaşım verilmesine

Önemli katkılar yapmalı

 

Ben bu öncü devletlerin başında

Kendi devletimizi görmek istiyorum

Nasıl ki

İslam’ın ilk yıllarında

Çok öneli katkılar yaparak

İslam’ın güçlenmesine büyük

Yardımlarda bulunduysa

 

Ve yine

Özellikle ortaçağda

İspanya’da yaşanan

Yahudi katliamına müdahale ederek

Yahudi katliamını durdurduysa

 

Ve bunun gibi daha birçok

Olumlu işlerde önderlik edip

Hayırlar kazandıysa

Bugün de

Benzer girişimlere öncülük etmeli

Devletimiz

Ve şu emperyalizm

Saçmalığının önüne geçerek

Dünyaya barış yaymalı

Dünyayı

Herkes için yaşanacak yer kabul ettirmeli

 

Evet

Sevgili devletim

Evet

Sana düşen budur

 

Sıvayacaksın kolları

Alacaksın barış silahını eline

Var gücünle

Barış yayacaksın çevrene ve dünyaya

 

Dünya

Barış dünyası olacak sayende

 

Olmaz deme Sevgili Devletim

Bir özlü sözümüz var

“Olmaz olmaz deme olmaz olmaz” diye

Yani devletim

Her şeyin bir oluru vardır

İsteyen bulur oldurur

Şu Emperyalist rezaleti durdurur

Sonra da kökünü kazır kurutur

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..