Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

Emrah' ın mutasyonu

Emrah' ın mutasyonu
 

Bir insan bu kadar değişir mi? Hadi tipinde biraz değişiklik olacaksa da tamamen başka bir insan haline gelir mi? Karşınızda Emrah. Resimde Emrah'ın acıların çocuğu halleri ve son albümünde ki hali. Ben alkışlarım bunu. Cidden. Bir insanın kendini bu kadar değiştirebilmesi büyük bir mesele. Yalnız şunu fark ettim. Ben Emrah'ın adını eskisi gibi duymuyorum nedense. O benim çok küçüklük çağlarımda bir idol olan adam şu son zamanlarda izini kaydettirdi. Son albümü 1 yıl önce çıktı. Bir kere klip çekti. Klip kanallarda çok dönmedi. Ondan sonra ses kesildi. Bunun nedeni ne? Türk toplumu, o acıların çocuğu Emrah'ı kendi ailesinden yaparken, bu yeni Emrah'ı neden bir köşeye attı? Acaba acıların çocuğu onlara daha mı çok hitap ediyor? E adamın söylediği şarkılar aynı. Tamam, yeni şarkılarını arkadan ufak bas efektleriyle söylemeye başlamış olabilir. Hafif hareketlenmiş de olabilir şarkılar bir dans müziği edasında... Ama gene de bu kadar dışlanmaz ki canım insan. Herkesi davet ediyorum. Emrah'ı eski haline getirelim... Ben onun müziğini dinlemem ama doğruya doğru, o bir dönemin idolüydü. Bilmiyorum, Emrah dinleyen kesim onun eksikliğini hissediyorum mu? Ben hissetmiyorum ama içime dert oldu işte uzun zamandır neden ortalarda yok diye merak ediyorum. Eğer Emrah beni okuyorsan ( tvlerde öyle derler ya ), ses ver. Seni merak ediyorum. Ben bunu halka hizmet olarak görüyorum. İbrahim Tatlıses'imiz varken Emrah'ımızı neden kaybedelim? Onlar Türkiye'nin tadı tuzu bee!
 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..