Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '17

 
Kategori
Güncel
 

Emrah Serbes Yüzde 40 Zam İsyanı ve Yaz Saati Uygulaması

Emrah Serbes Yüzde 40 Zam İsyanı ve Yaz Saati Uygulaması
 

Eyyyyy klavye, sen mi büyüksün ben mi göreceğiz ulennnnnnn!!!


 

Günün üçlüsü.

Yanına garnitürler gün içinde eklenecektir mutlaka.

Hele ki magazinin kıvrımları mutlaka gün içinde sarıp sarmalayacaktır, vaveylalarımızı.

Bilhassa son günlerin flaş mevzusu evli kocalara karşı cevval dişiler yeni kahramanlar yaratacaktır.

Ecesi, becesi ergeni bergeni dolaşıp duracaktır bağlantılarla, sosyal medya hesaplardan mesajlar verilecektir gizli kapaklı.

Bu sosyal medya gözdağları, ifşaları, takipleri de ayrı bir yazı konusu aslında(sıkıntı çekenlere tüyo;))

 

Elime düştün yavrucuğum,

Şampiyona şeker geliyor, geliyorrrrrrr

 

Hele bu yeni şarkı sözleri yok mu, ayrı bir alem, yıl olmuş 2017

Bi de bu yanaktan bam bam bammmmmm

 

Behzat Ç. yazarı Emrah Serbes bir mektupla yaptığı kazayı itiraf ederek, tutuklandı; bir hafta sonra. Haberin vakayi adiye kısmına bakarsınız.

Hayatın ilginç bir sistemi var demek ki, yine evren bize gösterdi bunu.

İnsana olan hiçbir şey şaşırtmaz demişti antik bir düşünür, ben şaşıyorum valla her gün.

Bir değeri ömrü boyunca savunabilir mi bir insan? Yıllar değiştirmez mi beynini, davranışını?

Suç ve Ceza'yı yeniden okumalı galiba.

 

Birden kış geldi.

Artık iki mevsim yaşıyoruz.

Sonbahar tandanslı kış ve İlkbahar soslu yaz.

Geçen sene tasarruf sağlayacağı nedeniyle kaldırılmayan ve süregelen yaz saati uygulaması artık tamamen tedavülde kalacakmış.

Fakat daha fazla enerji harcamışız, avrupayla aramızdaki her türlü şeyde sorun olmuş üç saat.

Amnnnnnnn, boşver oryantalistlere gün doğar

Hatta mezdeke yine gündeme gelir belki

Sahi ya bir zamanlar vardılar, ne oldular acep?!

 

Vergiler verile verile bitecek mi bilemem lakin katlanarak gidiyor bakalım nereye kadar gidecek. Yurdum şairi olup, şiir yazıp gazeteye gönderesim geldi birden.

 

Vergi vere vere kalmadı cepte bir yen

Olsun japon para birimi ama kafiye uysun

Artık harçlık alallım sadece aylık kalksın

Yazmaya başlıyorum yuppiiiii herkes duysun

 

Cep internete de %50 zam gelmiş ben 40 la cilveleşirken bu satırlarda.

Aman napim ben hep elli liralık benzin alıyorum diyen abinin kafasında olmak istedim birden.

Offfffffffff

 

Su ekle bakalım sebastian havana

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..