Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Emre Koç/ Fanların Sevgisi gene başardı!

Emre Koç/ Fanların Sevgisi gene başardı!
 

Tekrar ekranlarda da görmek isteriz


Ah, şu sevgi sen nelere kadirsin! Zaman zaman fanların istekleri ile hashtaglerine destek veriyorum. Sağ olsunlar beni ve birkaç arkadaşımı kendilerine çok yakın hissediyorlar ve bazı ricalarda bulunuyorlar. Bizler de isteklerini kırmadan, makul ve mantıklı her şekilde desteklerimizi fanlara veriyoruz.

Emre Koç aşkı da işte böyle büyük ve yeri doldurulamazlardan. #Dizive filmlerdeEmreKoç tagı ile sosyal medyada aşklarını sıkılmadan defalarca dile getirdiler. Ekranların “adam gibi adam!”larından olan Emre Koç sevenleri, “Adını Feriha Koydum” ile kalplerine bu aşkı yazdılar. Sevdikleri Emre Koç, aslında bu sevgiyi hak etmek için de çaba sarf ediyor.

Sonunda Emre Koç bir film projesi ile sevenleri ile buluşacak. Seni Seviyorum Adamım adlı sinema filminde Emre Koç; Gizem Karaca, Barış Kılıç, Orçun Kaptan, Aslı Omağ, Asuman Dabak, Serhat Özcan, Ayşen Guruda, Yıldız Kültür ile oynayacak. Senaryosunu Gökhan Horzum’un yazdığı filmin yönetmeni Biray Dalkıran yapıyor. Şu ıralar Kıbrıs’ta çekimleri süren filmi Emre Koç hayranları sabırsızlıkla bekliyor.

1 Mayıs 1987 Kocaeli doğumlu Emre Koç, Kocaeli Üniversitesi- Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları- Oyunculuk bölümünden mezun. Emre Koç, alaylı değil okullu olmanın meyvelerini hakkıyla topluyor. Genç yaşına rağmen sinema ve televizyonda, tiyatroda kalıcı olduğunun ayak seslerini duyuyoruz.

Sinema Filmleri: Recep İvedik-2, Ağır Abi ve şimdi de Seni Seviyorum Adamım’la karşımızda

Dizi Filmleri: Adını Feriha Koydum, Akasya Durağı, Aşk Bir Hayal, Arka Sokaklar, Kanıt, Kollama, Ölümsüz Kahramanlar

Bakırköy Belediye Tiyatrosu’nun kadrolu oyuncusu olarak da sanat hayatına devam ediyor.

Tiyatro Oyunları: Benim Güzel Papuçlarım ( Çocuk Oyunu), Külhanbey (Müzikal), Sıkıyönetim, Kaç Baba Kaç (Müzikal), Sokak Kızı İrma ( Müzikal)

Emre Koç, Benim Güzel  Papuçlarım oyunu ile 3. Çocuk ve Gençlik Tiyatro Oyunları’da ödül aldı.

Aslı Demirer’in klibinde de Emre Koç’u gördük. Sektörün her alanında adından bahsettiriyor olması adını kalıcı yapmak için dur durak bilmeden çalışmasının göstergesi.

Karizması ve rol kabiliyeti ile sevenleri Emre Koç’u seyretmek istiyor.

Gene ekranlara, beyaz perdeye bomba gibi düşecek ve herkesin ağzı açık kalacak.

www.televizyongazetesi.com

  eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..