Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Emrettim gözlerime, senden başkasını görmüyorlar

Emrettim gözlerime, senden başkasını görmüyorlar
 

Tüm güzel duyguların dile gelmesi, ne hoş...!!!!


Baharda dopdolu gülbedestansın
Benim için meyhoş bir yazgısın
Dalarken uykulara bedenim
Hep nöbetçidir yanıbiımda hayalin. 

Uyanırken derin uykulardan
Kuş sesidir endamın, balkonlardan. 

Haydi kalk coş artık der
Tüm güzel duygularım.
Tarifin yok renklerle bezenmişsin
Kendimi, hayalinden kurtaramıyorum. 

Boynu bükük ağlamaklıdır hatıralar
Boşver, böyle de geçiyor yıllar.
Emrettim gözlerime artık,
Senden başkasını görmüyorlar.... 

 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..