Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

En ateşli sevişmeler burada (!)

En ateşli sevişmeler burada (!)
 

Eş ruhlar - İnternet


Eş ruhlar sahnesinde!...

Dünya da bazı dostluklar da çok yordu son yıllarda.. Sabır en büyük nimet. Kabahat benim! Demek yanlış bakmışız gülen yüze, söylenen tatlı söze inanmışız. Sınanmışız Rabbim'den.. Yaşadığımız bunca iyiye güzele yine de şükür ahvalimize.. Hem sorana hem sormayana, iyi ve kötü diyene.
Bizden mi?
Yerden göğe, hatta arşa kadar eyvallah gerçek aşk'a...

Ve........
Şiirleşir aşk, sevenin kaleminde..

''Aşikar duygularımın sahibine!''

Eyyyyy
Şiirimin şırası şair!

Şimdi beni iyi dinle herif

Öcümü alacağım bu hayattan bilesin istedim.

Yandığım kadar, yakacağım sensiz geçen geceleri
Bahtımla peşin ödedim çünkü bedelini

Gıkını çıkartma sakın
Hırpalayacağım adı geçen sensizliği

Tek başına evlenince cahilliğim
Kendi kendine ne yap sındı aklım
Bir sürü şeyi aşacak sandım
Oysa ki yandım Allah yandım

Ne dengim ne de ahengimdi kısmetim
Anneliğimdi sadece yüzüme gülen

Kader midir
Nedir
Bilinmez
Cehennemden azap çaldım
Sebebini sorarsan şayet
Yasak aşk'la suçlandım

İşte sırf bu yüzden
Vebali?
Tabi ki sevaplarımın boynuna

Bak düşen düşlerimize
Geliyor çığ gibi üzerimize
Haram tenden utanmış masumca can çekiyor.
Ama
Sen süzülürken içimden
Nasıl da renk veriyor

Kısrakların azgın kişnemelerine karışıyor çılgınca arzularım
Susturduğum çığlıkları duyuyor musun?

Anılarıma bakıyorum da yarınlarıma varmadan
Seninle yaşadığım her şeye bağlı kalmışım ardından

Sensizliğin açtığı yaralara söylenip
Sonra da kahkahalar atıyorum sitemkar

Sen söyle!
Hangi aşk yumuşatır ki bizi?

Duaların ve inanmanın şifa olduğunu
Şükür melekleriyle avuç açtığımı
Umut ektiğimi yüreğime
Bilmez misin be adam

Aşk hali işte bu
Bir gece vakti en delice çıkıp gelsen diyorum aniden
Bedenimdeki yaşlı acılara söz geçiremiyorum artık
Bende istemez miyim sanıyorsun be adam

Diyorum ki sana
Birlikte uyutsak
Birlikte büyütsek şu aşkımızı
Bakire akşamlarda para etmiyor
Ruhum daralıp paralanıyor
Varsam şefkatli kanatlarına
Ne olur?
Sarmaz mısın delice be adam?

İçimde kalan son güneş ışıltısıyla yol alacağım
Bir kuş yuvası arayacağım hemen
Neden diye sorma!
Yumurtalarımız için!

Çok yorgunum
Son kez uçmak ve konmak istiyorum!
Doğurmak istiyorum!
Şu Kafdağı masalına

Yüzündeki bal beneklere sığamıyorum
Kalbinin duvarından kanıyor göz yaşlarım

Sakın bitme!
Sarhoşluğumsun benim
Kadehinim senin
Doldursana bana.

İstiyorum ki hayatımdaki her şey sen ol
Yada beni seninle delirt

Yoksa!
Aklım sende nasıl yaşarım be adam?

Sabiha Rana

Ellerinden önce gözlerin değiyor tenime http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=216135

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..