Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
625
 

En az beş yıl dağ hizmetinde bulunan barış elçileri askerlikten muaf tutulsun..!

En az beş yıl dağ hizmetinde bulunan barış elçileri askerlikten muaf tutulsun..!
 

Hoşgeldiniz arkadaşlar..!


Son zamanlarda eski yazdıklarıma göz atmayı alışkanlık haline getirdim. Hem sıkı bir beyin jimnastiği oluyor, hem de eksik-güdük kalmış noktaları tespit etmiş oluyorum.

Yazdıklarımı tarayınca şu meşhur <ı>"açılım" konusunda yazılanlara yapmış olduğum bir kaç yorum dışında pek bir şey yazmadığımı fark ettim. Hem bu eksikliğimi gidermek hem de<ı> "<ı>açılım" a devam etmek isteyenlere bir çeşit zenginlik katma amacını taşımaktadayım.

İmralı sakininin talimatıyla görevli bulundukları dağ hizmetini bırakıp yurda dönen üniformalı <ı>"barış elçileri" ni oldukça görkemli bir şekilde karşıladık. Görev ve yol yorgunu olduklarını düşünerek sınırda çadır mahkemeleri kurduk. Gelenler söyleşilerinde, önderleri (!) Apo'nun talimatı üzerine geldiklerini, pişman olmadıklarını beyan ettiler. Kurulan bu mahkemeler, İstiklâl Mahkemelerinin hızına tur bindirecek seri kararlar verdi. Daha sonra olanca konukseverliğimiz ile görkemli konvoylar oluşturduk. Karşılamaya gelenler Apo'nun posterleri ve sarı-kırmızı-yeşil bayraklar içindeydiler. O kalabalığın içinde bir Atatürk posterinin veya bir Türk bayrağının olmamasını heyecanlarına bağladık. Mutluluğun vermiş olduğu telaş içinde unutmuş olmalıydılar.

Peki bu kadarıyla kalmak bizim konukseverliğimize ters düşmeyecek mi..?

Çok daha sıcaklık içeren, barış elçilerini sarıp sarmalayacak yeni açılımlara şiddetli bir şekilde ihtiyaç yok mu..?

Elbette var...

Şöyle ki ;

En az beş yıl yorucu ve yıpratıcı dağ hizmeti görevinde bulunan barış elçilerinin askerlikten muaf tutulmasını öneriyorum.

Haaa...<ı>"Yok, olmaz, asla.." şeklinde popülist tepkiler gösterecek olursanız...

O zaman <ı>Harun Kampı Eğitim Okulu veya Kandil Dağı gibi yurt dışı hizmet noktalarında görev yapan idari kademe personelinin bedelli askerlik hizmetinden faydalanmalarını naçizane öneriyorum.

Eeee... demokrasilerde çare tükenmez bilirsiniz.

Bu iki yeni demokratik açılım son sürat normalleşen ülkeme armağan (!) olsun.

...

Görsel : http://fotogaleri.haber7.com/album//692820091019050833533.jpg

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben konuya "Dil Açılımı" nokta-i nazarından yaklaşmak isterim: Kandil adı çok kirlendi, onu temizlemeli önce. Önerim: ApoTepe (Kocatepe'ye nispet...)*** PeKeKe, PeKaKa'yı, yani kötü kokulu bir şeyi çağrıştırıyor. Önerim: AkKeKe (AKP'ye nispet...) *** İmralı denince akla ölüm vadisi geliyor, onu şirinlemeli. Önerim: İmrenca (İmrenilecek Ada'ya nispet). Selamla, saygıyla...

Mehmet Sağlam 
 07.01.2010 22:20
Cevap :
Çok farklı bir açılım yaklaşımı...Bakın bunu hiç düşünmemiştik. Gerçekten takdire değecek öneriler. Kandil=ApoTepe, PeKaKa=AkKeKe hele sonuncusu olağanüstü hocam : İmralı=İmrenca.
Teşekkür ediyor, selamlıyorum sizi...
  07.01.2010 23:26
 

Barış elçilerinin devamı gelmedi. Hele Mahmur'un mağdurlarından ses yok. Gelmek için maaş istiyorlar her halde. Selamlar...

Mesut KARİP 
 07.01.2010 11:57
Cevap :
Merhaba
Biz bekliyoruz, gelsinler... Maaş konusunda da anlaşırız bir şekilde...
Sağlıcakla kalınız...
  07.01.2010 18:14
 

Efendi efendi neri getiriyoruz, kulp takıyorsunuz. Ne yaa bu bööle!.. Madem ööle, buyrun bööle: Gelenlerin seçmece olanlarına TBMM'de harici kontenjandan grup kurduralım. İkinci kalite olanları, onlara danışman yapıp meclis çatısı altında ense ımkanı sağlayalım. Örneğin intihar bombacısı gibi egzantriklerini de grup üyelerine ve danışmanlara bodigard yapalım. Yani Kandil'i tüm müştemilatı ile TBMM'de mevzilendirelim. Artan olursa, onları da çabuklaştırılmış hassas bölge kurslarından geçirip Marmara'daki adanın güvenliğini onlara emanet edelim... Yok mu arttıran?:-)

pirmete 
 07.01.2010 11:01
Cevap :
Oh beaa :-)
Bu yeni önerileri oldukça başarılı buldum. Seni kızdırmak gerekiyormuş demek ki...
Selam ola...
  07.01.2010 13:52
 

öneri ve açılıma açılım desteği bende de tamamdır...ne zaman eylem yapacağız :) selam ve sevgilerini gönderdi gelincik size.

B Gelincik 
 07.01.2010 10:48
Cevap :
Destek güzel...Ancak değişik ve sıcak yeni öneriler gerek :-))...
Selamlar...
  07.01.2010 13:49
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 262
Toplam yorum
: 1320
Toplam mesaj
: 253
Ort. okunma sayısı
: 1546
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster