Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
İstanbul
 

En az İstanbul kadar

En az İstanbul kadar
 

Adı gibi boz olan Bozcaada'nın aşk ve şarap tutkulu sokaklarında yürür gibi ya da rüzgar güllerinden sisli matemler oluşturur gibi. Aşk gibi bir şey. 

Ilık bir ilkbahar akşamında, hava hafif kararmış. 

Sokak lambasının aydınlattığı alanda düşürdüğünü arayanlarla dolu sokak... 

Bense onu aramakla meşgulum. Başka bir şeyle uğraşmaya vaktim yok çünkü hali hazırda bir işim var. Zor bir iş onu aramak. Bulamamak ama aramak. Ona böylesine yardıma muhtaç bakmak... 

Bu sözlerim sana değil. Ona. İçinde yitirdiğin kendine. 

İstanbul kadar gerçek gidişi İstanbul kadar derin. 

En az İstanbul kadar benimdi eskiden. 

Derken ıslık öttürmeye başladı gitar çalan yaşlı. 

Tanıdık gibiydi ama herkes sese yabancı. 

Sokağın puslu buğusu içinde melodinin akışında yürürken yağmur atıştırmaya başladı. 

Galata bile İstanbul'da onu gördüğümde böyle ağlamamıştı. 

Ölmeyi dilemiştim çünkü hep böyle huzurlu bir ölüm hayal etmiştim. 

Aklıma geldi sözlerin. 

"Seni ölene kadar seveceğim." demiştin. O an sormak aklıma gelmemişti ama düşünmeden de yapamıyordum şimdi. 

O ölene kadar mı sevecekti, ben ölene kadar mı? 

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..