Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '17

 
Kategori
Siyaset
 

En Büyük AKP'li Kılıçdaroğlu

En Büyük AKP'li Kılıçdaroğlu
 

Bu gerçeği herkesin bilinç altında kabullendiği bir gerçek, bütün yazarların yazılarını gerçek gözle okuduğunuzda bu gerçekle yüzyüze kalıyorsunuz.

Kılıçdaroğlu her zaman televizyonlara çıkıp 45 dakika konuştum 30 saniye gösteriyorlar diye feryat ediyor, kaç defa canlı yayında saatlerce kaldı ve izledim. her canlı yayınını izlediğim de içimden diyorum ki;

- hadi şimdi konuşta dinleyelim ne konuşacaksın...

Hepsinde de konuyu yuvarlıyor yuvarlıyor, ve şu cümleyi kuruyor,

- onu zamanı gelince açıklayacağım,şimdi zamanı değil...

Ey Kılıçdaroğlu, neden insanları muhalefetim diye kandırıyorsun?

Yandaş olduğun partiye rakip çıkmasın diye rakip taklidi yapıyorsun?

Ben bir Beşiktaş taraftarı olarak en sevdiğim başkan sayın Aziz Yıldırım, çünkü en önemli rakibimiz olan Fenerbahçe'yi rakip olmaktan çıkarıyor. Sende aynısını yapıyorsun. 

Artık zamanı Sayın Kılıçdaroğlu, çık medyaya içinden geleni haykır 'BEN AKP YANDAŞIYIM' de.

Mitinglerde, grup toplantılarında, canlı yayınlarda , basın toplantılarında ki bütün konuştuklarımı AKP Basın Yayın Danışmanları hazırlıyor, ben de bunları okuyorum de.

 Bu gerçeği açıklarsan emin ol daha çok sevilirsin ve bugüne kadar yaptıklarının bir amacı olduğunu herkese ilk defa kanıtlamış olursun.

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 2
: 102
Kayıt tarihi
: 21.08.17
 
 

1981 Ankara doğumluyum. 1 çocuk babasıyım. Okuduktan sonra,Türkiye'de Ar-Ge konusunda uzmanlaştım..