Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

En büyük Başbakan bizim Başbakan!

En büyük Başbakan bizim Başbakan!
 

"Türkiye seninle gurur duyuyor", "En büyük Başbakan bizim Başbakan."

İnternet'te manşet üzerine manşet. "İstanbul alarmda !"

Bir şey oldu zannettim cahilliğimden. Başbakan için Atatürk Havalimanın'da karşılama töreni düzenlenecekmiş, o nedenle alarmdaymışız..

AKP İl Başkanı Aziz Babuşçu, partililere mesaj geçmiş "01.30 'da dünyanın yeni liderini karşılıyoruz."

Beyfendi, yağcılığın dozunu kaçırmışa benziyor.

Lider, aynı zamanda ağzından çıkanı duyan insandır.

Dünya lideri olmak için bir fırın ekmek yemekte yetmez. Davos'ta show yaparken, şu talihsiz konuşmaları siz alkışlarken, ben Sayın Başbakan'ın küçükken çok fazla dedikodu yapılan ortamlarda bulunduğu izlenimine kapıldım.

" Ülkenizde başbakanlık yapmış 2 kişinin bana çok önemli lafları vardır. Filistin'e, tankların üstünde girdiğimiz zaman, 'kendimi bir başka mutlu addediyorum' diyen başbakanlarınız var. Tankların üzerine çıkıp da 'Filistin'e girince mutlu oluyorum' diyen başbakanlarınız var. Ve bana sayılar veriyorsunuz. İsimini de veririm, belki merak edenleriniz vardır."

Ee adını da söyleseydiniz bari.. Yakışıyor mu Türkiye'nin Başbakanı'na?

Akıllı olun biraz ! Dünya üzerinde ikinci bir Başbakan gösterin bana, uluorta bu dedikoduyu yapan?
Madem İsrail bu, neden Meclis bildirisini İsrail üzülür diye imzalamadınız ?

İsrail basını Gazze katliamından bir gün önce, Türkiye'nin İsraille 167 milyon dolarlık silah alım anlaşması imzaladığını yazdı... Konu, hükümet sözcüsü Cemil Çiçek'e sorulduğunda
"İsrail'in Gazze'ye yönelik devam eden saldırıları ile bu konu arasında bir bağlantı kurulmaması gerekir." demişti.

Türkiye ile İsrail arasındaki askeri ilişkinin parasal boyutunun 1.8 milyar dolar civarında olduğu tahmin ediliyor.

Geçen yıl itibariyle Türkiye ve İsrail arasındaki ticaret hacmi yaklaşık 2.6 milyar dolar.

Tüm bu gerçekler ortadayken kalkıp da "Ülkenizde başbakanlık yapan 2 kişi bana dedi ki....."
diye devam eden söylemler yapmak hiç inandırıcı olmadığı gibi , "şık" ta durmuyor...

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..