Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
227
 

En büyük felaket senaryosu!!!

En büyük felaket senaryosu!!!
 

9 DA BİR ÇALIŞAN BEYNİMİN TOMOGRAFİSİ !!!


YA BEYNİMİZİN 9 DA 2 si ÇALIŞIRSA...

Dua edin, olmasın böyle bir büyük afet! İstanbul un altındaki fay hatlarının yapacaklarından daha fazla yıkımlara uğrar bütün dünya; ekonomiler durur, krizler bu günkünü mumla aratır; paranın değeri daha da düşer, 1920 lerin Almanyası gibi bir bavul parayla iki dilim ekmek alırız ancak; öteki bavuldakiyle de 250 gram peynir. Kaşar isteyen feleğini şaşar. Fatma Aliye hanım'ın resmi olan parayla bir kuran kursuna bile yazılamazsınız...

Büyüktür bu deprem; belki on beş richter... Çünkü kayıp gidecektir Angelina Jolie ler, Caprıolar, hatta Behlül ve Bihter!

Çünkü başta sinema endüstrisi çöker. Şimdi fonda müzik çalınırken, arkada bin tane görevli, kamereman, ışıkçı, falan filan olduğunu bilirken nasıl Javs çıkınca yerimizden fırlıyorsak; o zaman bakmayız bile. Kimse yutturamaz beynimize bunu gerçek diye.

Dokuzda bir kapasiteyle çalışan beyin kendisine yollanan sinema görüntülerini gerçek kabul edecek kadar embesil demek ki... Dokuzda iki çalışan beyne göre bir çeşit Mongol... Bu nedenle milyar dolarlar kazanıyor Hollywood sineması; Brad Pitt bir gün Kelebek etkisindeki Turist, bir gün mr Smith. Simit alacak parası olmayan bile koşuyor dört nala bu simide...

Şu beynin acizliğine bakın ki; bütün gerçekleri bildiğiniz halde bunu işleme koyacak sistemleri yok. Yani ofis dediğimiz o mükemmel makine tam bir aldatmaca karşısında sanki gerçekleri görmüş gibi düşünmekten, yorumlamaktan amade. Hele film bittikten sonra bile dökülen göz yaşları filan... Tam bir bilmece. Hadi siz biz, sinemadan çıktıktan biraz sonra Brad Pitt i yine gerçek kimliğiyle görüyoruz da; Danimarkalı karikatürist HZ Muhammet'in suretini kağıda dökünce bizdeki yurdum insanları bir pankart açtılar:

Polat Alemdar gelsin de görün!

Demek ki bazılarının beyni dokuzda sıfır durumlarında. Tabi beyin bu kadar atıl olunca başka iş kazaları da yapıyor. Mesela diyelim ki Kurtlar Vadisi nin Polat ına hayransınız. Onun davranışları, konuşma biçimi, cinayet işlemedeki soğuk kanlılığı bir süre sonra sizin beyninizi istila ediyor. Artık aynaya her bakışta karşınızda Polat ! Hele yaşınız ergense durum berbat kere berbat. Muhakeme değişiyor, silahlar kutsal hale geliyor, beyninizin bütün kurtları zaten düz olan, zeka kıvrımlarından yoksun beyin vadilerine iniyor. Bu durumda siz Polat sınız artık. Anneniz size Ogün diye seslense şaşırıyorsunuz; mutfakta biri mi var diyorsunuz. Ondan sonra tam bir hayalperest olup; Yasin Hayallerin güdümünde cinayetler işliyorsunuz.

Sizin beyninizin eşiti ama bir başka çeşidi kimseler de sizi Taşnak Ermeni Çetesini öldüren kahraman yerine koyuyor, sizi bayraklara sarıp, sarmalıyor.

Bu arada örneklerden de anlaşılacağı gibi beynin bize pek çok masalı, yalanı, dolanı kabul edilebilir gibi göstermesinin asıl kurbanı çocuklar... Siz kurban keserken o da sizi beyrediyorsa; onun beyninin ona ilettiği image ve fikir; bıçağı eline alan her canlıyı öldürebilir!

Sizin seçtiğiniz, sizin kararınızla bir yerlerde oturanlar için de beyin şu yanılgılara gark olur:

Hükümetin ya da devletin başı çok büyüktür; dokunulmaz; gözlerine direk olarak bakılmaz; trafiği tıkadığında ambulansta bile olsan bekleyeceksin; hamileysen 9 ay 10 gün beklemiş velet; iki üç saat daha beklesin, diyeceksin.

Ikınmayacaksın; sözünü de sakınacaksın. Sen minik karınca; o fil. Sen yaşarsın karınca kararınca; ona her çeşme sebil. Niye; çünkü beynin 9 da 1 i çalışıyor; hatta bazılarımızda rölantide...

İnsan evrimini beklemekten başka çare yok! Ama tek tük evrim geçirenler de var bu arada. Einstein bizim aklımızda olsaydı o da Pankart açardı Danimarka'ya:

Polat Alemdar a atom sırlarını vereceğim: tepenize bineceğim...

Son bir hazin örnek daha... Sen BOP denen projeye imzalar atacaksın. Sonra bu projedeki ortağın ORTA DOĞU ya fosforlandığında rejisör koltuğundaki Bush'u, baş roldeki Yahuda yı, bu rezil filmi bütün dünya sahnelerinde oynatanları unutup, fondaki Arap yalellisiyle ağlayacaksın...

Yatalım kalkalım bu 9 da 1 kapasiteye kurban olalım! Her bayramda çoluk çocuk dinlemeyin; kurbanlar kesip doğrayalım. Herkese diyelim ki aman hep düşük ayarda olun...

Bizim 9 da 1 imizden bir milim fazla çalışanlar için de bizim adımız zaten kurbanlık koyun!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 94
Toplam yorum
: 65
Toplam mesaj
: 6
Ort. okunma sayısı
: 597
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

1950'lerden sonra doğan her dünya insanı gibi, ardında pek çok takıntıyla gelen geçmiş zamanı, bilim..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster