Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

En büyük ihtiyaç nedir?

En büyük ihtiyaç nedir?
 

Büyük istekleri olanlara hemen sıramı vermek istiyorum. Bir an önce alsınlar yatlarını, katlarını, kimsede olmayan jiplerini ve bana yol açılsın.... Çünkü ben Allah'tan küçük şeyler istiyorum. Maneviyat benim için daha önemli....

Derin, gizemli, keşfedilmemiş koylardan bir parsel sevgi, uçsuz bucaksız gözyüzünden, parlayan bir yıldız, semalardaki ak bulutlardan inci tanesi büyüklüğünde yağmur tanesi, dünyayı aydınlatan güneşten ince bir çizgi ışın, gürül gürül çağlayan pınarlardan bir içimlik su istiyorum! yok mu ? O zaman yanağıma küçücük bir öpücük istiyorum bu da çok mu?

Sevgili dostlar, sevenlerin sevdiklerinden istedikleri aslında bu değil mi? Bazen sevgiyi en iyi anlatan bir öpücük...

Zaten maddiyatla kazanılmış dostluklardan, hile hurda, haram parayla alınmış eşyadan kime ne yarar gelmiş mi, bizlere gelsin...

Hep derim; ayakları yerden kesecek bir arabası olacak insanın ama ille de çok lüks olmasına gerek yok ki. Dünyanın parasını verdikleri kimsede olmayan arabalar sanki 3 oda bir salon mu? Balkonlu mu? Güneye mi bakıyor camları... Neticede önde bir şoför koltuğu, yanda ve arkada olmak üzere içine aldığı adam sayısı beş, lastiği de dört adet değil mi? Televizyonun en üst modelini alınca Sibel Can gelip şarkılarını evimizin baş köşesinde mi söylüyor? Ya da cep telefonu; diyelim ki kimsede yok, teknolojinin son harikası.... Uzaktaki kişinin sadece ve sadece sesinin yanında görüntüsünü verebilir hadi getirsin ahizenin ucundaki kişiyi....

Diyeceğim küçük şeylerle mutlu olmayı öğrenmeliyiz. Yoksa mutluluğu yakalamak zorlaşıyor. Herşeyi olan insanlara bakın hepsi mutsuz bu seferde uyuşturucu gibi tatlar almaya çalışıyorlar.

Birbirimizi sevelim, sayalım gönül zenginliği en büyük zenginlik...

Sevgilerimle....

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..