Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '13

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
260
 

En büyük kim?

Benim tabi ki!

Araştırın bakın; benim kadar yazı yazmış, benim kadar yorum almış bir yazan daha var mı?

Yok kardeşim!

“Enleri” var ama “boyları” kısa!

İstatistikler meydanda!

1510 yazı yazmışım; bu yazılara karşılık 15457 yorum almışım!

Var mı böyle baba yiğit?

Yook!

Kaç gündür yayınlanan sözde enleri okuyorum da gülüyorum! Amatör küme enleri geliyorlar yanımda!

Bitmedi!

Krallığım da var ayrıca!

Birkaç yıl önce MB’nin Kralı olmuştum! Geçerli oyların %75’ini alarak Blog âleminin kralı olmuştum!

Hatırlatmayayım diyorum, kendini övüyor demesinler diyorum ama bu kadar da mütevazılık olmaz yani!

Herkes haddini bilecek!

Herkes istatistiği kadar konuşacak!

O kadar!

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir de sildiğiniz yazılar var.Onları da katarsak ohoooo

Selim Bayraktar 
 02.12.2013 23:55
 

Sizinle Bi-r Aralık görüşelim hususi öyleyse:)) Ağabey yorumum kalbimden ne geçmişseydi, kırıcı olmadım umarım. Yazılarınıza bakacağım yine de notumu ondan sonra vereceğim! HAH HAH HAAA BENDE KENDİMİ bi halt yerine koydum:))

İbrahim ARSLAN 
 16.01.2013 17:33
 

:) Şaka gibi ... siz böyle devam edin. Ben yeni geldim ama KRAL'ı tanımak güzeldi, en azından ayağımı denk atarım bundan sonra :)))

Emine Genç 
 15.01.2013 13:49
Cevap :
şaka tabi!! gibisi de ne!!  16.01.2013 11:33
 

bak Balci, arkamdan sehsahsade falan ha! Krallik atadan gelir! Yaniki harbi krallik Allah dedelerimin omrune bereket, bak bakalim tescilli harbisinden ben de baskasi olabilirmi koca mb 'de! Her ne kadar onlar Hunkarsa da sen kral say!

Newyorker 
 15.01.2013 5:44
Cevap :
yaşasın yeni kralımız!!  16.01.2013 11:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 457
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster