Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

En büyük kim?

Benim tabi ki!

Araştırın bakın; benim kadar yazı yazmış, benim kadar yorum almış bir yazan daha var mı?

Yok kardeşim!

“Enleri” var ama “boyları” kısa!

İstatistikler meydanda!

1510 yazı yazmışım; bu yazılara karşılık 15457 yorum almışım!

Var mı böyle baba yiğit?

Yook!

Kaç gündür yayınlanan sözde enleri okuyorum da gülüyorum! Amatör küme enleri geliyorlar yanımda!

Bitmedi!

Krallığım da var ayrıca!

Birkaç yıl önce MB’nin Kralı olmuştum! Geçerli oyların %75’ini alarak Blog âleminin kralı olmuştum!

Hatırlatmayayım diyorum, kendini övüyor demesinler diyorum ama bu kadar da mütevazılık olmaz yani!

Herkes haddini bilecek!

Herkes istatistiği kadar konuşacak!

O kadar!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..