Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

En büyük mutluluk nedir biliyor musunuz?

En büyük mutluluk nedir biliyor musunuz?
 

Mutluluk gönlün genişliğindedir...


‘’İyilik yap ehli olana da, olmayana da, ehline isabet ederse yerini bulur.
Etmez ise ehli sen olursun.’’

Hayattaki en büyük mutluluk, ihtiyaç anında olan birisine yardım etmekmiş…

Akşam yatağınıza yatarken, hiç düşündünüz mü acaba… bugün kime faydanızın dokunduğu..

İhtiyaç halinde olan biriyle karşılaşmadım ya da hiç karşılaşmıyorum demeyin sakın... Hiç inandırıcı olmaz, sadece kendinizi kandırırsınız.

Bir düşünün bakalım...

İhtiyaç halinde olan birini gördüğünüzde, tam elinden tutmak isterken, bir yanınız boş ver, senden başka yardım edecek kimse kalmadı mı diyor... Büyük bir ihtimalle öyle diyor değil mi?

Peki... siz o iç sesinize, sus artık seni dinlemiyorum diyemiyor musunuz büyük bir kararlılıkla ?…

Keşke diyebilseniz… ve görseniz birine yardım etmenin ne büyük mutluluk olduğunu…

Yardım derken de sadece maddiyat olarak algılamayın lütfen!

Bir insana doğru yolu göstermek...

Sorulan bir soruya içtenlikle cevap vermek, bilginizi paylaşmak ve o kişiye ışık olup, elinden tutmak en büyük yardımdır.

Belki bugüne kadar hep bencil oldunuz, önce ben dediniz…

Birine yardım etmenin nasıl bir mutluluk olduğunu fark edemediniz...

Ve hep, o negatif iç sesinizi dinlediniz…

Lakin bundan sonra, içinizdeki negatif sesi susturabilir, hain olmayı bir kenara bırakabilirsiniz.

İnanın zor değil...

Sadece biraz vicdan...

Sözün özü;

Mutluluk , gönlün genişliğindedir, farkındalığındadır.

Sevgi ve ışıkla.

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..