Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

En büyük yarenim devr-i ha(l)k benim

Uzun düş yorgunuyum, gökçegözüm
Mihmandar hasretime zar eyler beni.
Bal eyler petek petek
Gonca gonca hüzünlere
Dal eyler beni...

Uzun düş yorgunuyum, gökçegözüm.
Çimen çimen baharlara
Sarı şavklı aylara
Uzak eyler gün döşüne, karanlıklara,
Har eyler beni...

Baldıran ağusundan içtim de düştüm.
Arafta bir başıma kaldım da şaştım.
Ahu zar eyledim bendimi aştım,
Feryat figan diyar diyar
Yol eyler beni...

Uzun düş yorgunuyum, gökçegözüm.
Durup durup ol gözlere,
Uzak edip yakınlara
Gökçegözüm oy avazım
Nobran, nadan kem sözlere
Pul eyler beni...

Uzun düş yorgunuyum, gökçegözüm.
Allıya pulluya karnım tok benim.
Kaşı gözü güzellerde gözüm yok benim.
En büyük yarenim devr-i ha(l)k benim.
O da alıp her dem,
Yar eyler beni...

Uzun düş yorgunuyum, gökçegözüm.
Bir ozan yoluyum yoldaş ararım.
Bedestende sevda alır gönül sararım.
Zülfün telin çalıp aşkla tararım.
Yakar yakar odlar
Nar eyler beni...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..