Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Aile
 

En çok annemi özledim

En çok annemi özledim
 

Yine pırıl pırıl bir pazar gününe uyandım erkenden. Bugünü kendime ayırdım. İş güç yapmayacağım. Bahçede güneşe karşı oturup rüzgarla bir o yana bir bu yana eğilen sarıya dönmüş bahçeyi seyredeceğim keyifle.

Bahçeyi turluyorum sarı iri papatyalardan topluyorum bir kucak. Az kaldı onunda zamanı keyfini çıkarmalı, masamı süsleleyecek bir hafta boyunca. çalıştığım yerin tek rengi bu çiçekler.

Hayretle bakıyorlar benim çiçeklerime," her yer bunlarla dolu bir de masanda bunları neden tutuyorsun "gibi manalı bakışlarını yakalıyorum bazılarının varsın baksınlar deyip özenle değiştiriyorum çiçeklerimi.

Bahçeyi ot bürümüş binbir çeşidinden şimdi güzel ama ilerliyen mevsimle bunlar kuruyup akrep yılan gibi hayvanlara yazlık görevi göreceğinden bir ara bunları çapa ile temizlemek istemiş sonra alışmadık popoda don durmaz misali çapa hem ellerimi su toplatmış, hem de terleyen, soğuyan bedenimi hasta etmişti.

Elinde orak ile karşı ustalıkla biçen delikanlıyı görünce ödünç istedim önce, sonra bana nasıl kullanacağımı göstermesini istedim.

Bir yandan da sohbete başladım. delikanlı usta hareketlerle bana gösterirken itiraf ediyorum biraz duygu sömürüsü yaptım.
Karslı imiş, demir işinde çalışıyormuş. evlenecek ustasının evinin bahçesini temizlemek için gelmiş. İki abisini kaybetmiş geride bir kızkardeşi ve anne ve babası varmış. Uzun uzun köyünü anlatınca ben;
-köyünü çok özlemişsin sen, diye takıldım. Yok dedi köyümü o kadar özlemedim en çok "ANNE Mİ" ÖZLEDİM dedi.
Hasta imiş annesi, kalp hastası merak ediyormuş. Duygulandım artık senin burada annen olamasam da ablan var her zaman beklerim diyerek usulca sildim gözümden akan yaşı.

Bahçeyi temizlemesi karşılığın da ücret ödeyeceğimi söyledim. " olmaz dedi. Ben bunu içimden gelerek karşılıksız yapıyorum.

Çoktandır buradayım değil para bile versen nazla geliyor burada insanlar bu tür hizmetler için. Özlediğim bu davranış benim içimde hoş duygular uyandırdı. Biliyorum bir yerlerde çok güzel insanlar var. Sevginin yardımlaşmanın, karşılık beklemeden bir yaraya ilaç olmanın keyfini daha sık yaşamayı diliyorum tanrımdan.

Güzel bir pazar günü dilerim. Dışarı çıkacağım , güneş bir bardak sıcacık çay, otlar böcekler, yeni biçilmiş otların havaya yaydığı o koku, sabah ağacından topladığım bir tabak çıtır badem beni beklemede...bekletmeyeyim.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..