Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '18

 
Kategori
Mizah
 

En Çok Güldüren Karışık Fıkralar

En Çok Güldüren Karışık Fıkralar
 

NEDEN KAÇTIM?
Sürücü dikiz aynasında kendisini izleyen polisi farkedince kaçabileceğini düşünerek basmış gaza. Ancak polisi atlatamayacağını anlayınca, pes edip çekmiş kenara.
Polis arabasından inmiş. Kızgın bir sesle:
- "Bana bak, çok yorgunum, üstelik keyfim de kaçık. Mantıklı bir özür söyle yoksa yaktım çıranı!"
Sürücü:
- "Karım geçen ay bir polisle kaçtı. Aynada sizin aracınızı görünce, kaçtığı polis onu bana geri getiriyor sandım..."
 
***
 
EİNSTEİN GİBİ
Ünlü müzisyeni yemeğe davet etmişlerdi. Yemekten sonra evin hanımı;
-"Size bir sürprizim var" dedi ve kocasının piyano ziyafeti vereceğini açıkladı. Gerçekten adam, piyanonun başına oturdu ve başladı çalmaya. Ama öyle berbat çalıyordu kii, ünlü müzisyen kulaklarını tıkamamak için kendini zor tuttu. Bu arada kadın, müzisyene döndü:
-"Nasıl buldunuz kocamı?"
-"Tıpkı Einstein gibi çalıyor."
-"İyi ama Einstein piyano çalamazdı ki.."
-"Evet, tıpkı kocanız gibi..." 
 
***
 
KEDİ
Akıl hastanesinden kaçan iki deli, karşıdan gelen bekçiyi görünce iri gövdeli bir çınarın arkasına saklandılar. Bekçi, onların ayak seslerini işitmişti. Sordu : 
-Kim o? 
İçlerinden biri kedi gibi miyavladı. Bu başarılı miyavlamadan sonra bekçi yürüyüp gidiyordu ki, delilerin ayakları altındaki yapraklar hışırdadı. Bekçi geri dönüp yine seslendi : 
-Kim var orada? İkinci deli cevap verdi : 
-Bir kedi daha. 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..