Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '18

 
Kategori
Edebiyat
 

En Çok Gülünen Deli Fıkraları

En Çok Gülünen Deli Fıkraları
 

APTAL HANCI
Zararsız bir deli ile bir general bir handa aynı odada misafir olurlar.
Deli hancıya sabah erken saatte yola çıkması gerektiğini söyler ve sabah ezanında uyandırılmasını rica eder.
Hancı deliyi istediği vakitte uyandırır. Karanlıkta giyinmeye çalışan deli yanlışlıkla generalin elbiselerini giyer ve yola koyulur.
Epey yol katettikten sonra ortalık aydınlanınca üzerindekileri fark eder. Şöyle söylenir:
“Vay aptal hancı! Benim yerime generali uyandırmış!”
 
***
 
BEN DE
Akıl hastanesini gezen sağlık bakanı bir hastanın yanına yaklaşmış. Hasta ona bakmış,
– Yeni mi düştün?
– Hayır, ben sağlık bakanıyım. Buraya sizleri ziyaret etmek için geldim.
– Heh heh heh, sağlik bakanıymış… Bende Napolyon Bonapart, memnun oldum.
 
***
 
GÖREMEDİM Kİ
İki deli havadan sudan konuşuyorlarmış.
“Londra’nın sisi müthiş diyorlar..”
“Hııh Londra’daki sis de sis mi? Ben geçenlerde bir kente gidip tam on gün kaldım.
Öyle sisli bir şehirdi ki, kravatınızı bağlarken önce sisi üflemeniz gerekiyordu aynayı görebilmek için…”
“Amma yaptın yani… Neredeymiş bu korkunç sis? Neresiydi?”
“Sisten neresi olduğunu görebildim mi ki!”
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..