Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

En Çok Hain Bizden Çıkıyormuş

Doğrudur herhalde, çok duydum çünkü.

Önemli olan nedeni?

İhanet konusunda hassas bir milletiz.

Ben değilim, ihanet dedikleri aslında tercih; seni değil beni istemiş sana ihanet mi etmiş oluyor?

Bu yazının konusu olan ihanet şeklinde ise haklılık payı olabilir, kendi milletin ve devletin aleyhinde niye çalışıyorsun?

Nedeni sorguluyorduk…

Biz Türkler tarih boyunca çeşitli halkları yönettik. Bu halkların çoğu bizden memnundu ama hepsi de kendi rızalarıyla egemenliğimize girmedi. Yani bazılarının gizli ajandaları olmuştur/olabilir.

Ağırlıklı neden olarak bunu görüyorum…

Sonra biz çok savaştık. Savaşta hain/casus normal…

Millet olarak güçlü bir kişiliğe sahibiz ama aynı oranda da bazı konularda zaafları olan bir yapımız var; mesela bu yazıyı yazan ben ihanet konusunda kendime güvenmiyorum. Bazı zaaflarım nedeniyle çok kolay satın alınabilirim. Bu durumumuz da ihanete neden oluyordur.

İradesine sahip olamadığı için hainliğe düşenler belki bir nebze anlaşılır ama kendi ülkesine milletine düşmanlık gerçekten hainliktir.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..