Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

En çok ilgi gösterdiğimiz konular

En çok ilgi gösterdiğimiz konular
 

Bilemiyorum.... Başlığında Serdar Ortaç geçen bir yazı yazdım, 24 saat dolduğunda 543 kişi okumuştu.

İçimizi artk feci biçimde dağlayan şehitlerle ilgili yazdım, çünkü artık isyan ettim... 2-3 günde 53 kişi okudu. Yani.... Kendimizce önemli konulara el atıyoruz; okunmuyor, uğraşıyoruz, yazıyoruz ama pek de okunmuyor sanki, yazılarıma bakıyorum hangileri çok tık almış, tam çözemedim, bir çıkarım yapamadım.

Ama genel olarak sanki magazinsel, "televole" türü yazılar sanki en çok okunuyor...

Bir kere de baya baktım: KEY ödemeleriyle ilgili bir yazı binlerce tık almıştı, çok çok benzeri bir başka yazı ise yüz kere okunmuş okunmamıştı...

Anlayamadım bu işi... Bana bir köşe verecek bir yer arıyorum!!!!!:) Ne de olsa bir yazar okunmak ister... En iyisi takma bir ad alıp onunla havadan suda boş boş, dedikodu dolu, hatta baya özel konulara girip öyle yazmak... Var ya böyleleri nasıl edindilerse gazetelerde köşeler....

İki şey istiyorum 1) Bir gazetede köşe 2) Belediye başkanı olmak.

Herkese sevgi saygı.

 
Toplam blog
: 71
: 1180
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Çevremizdeki kalite(sizlik) ile ilgili yazılarım. Çevremizi kuşatan beton binalar, insanlar, iliş..