Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

En çok okunan bloglar!

En çok okunan bloglar!
 

Az önce MB sayfalarında gezinirken blog kategorisinde enteresan bir durum dikkatimi çekti!
Bir yazarımızı en son 02 Ağustos 2009'da bir diğerini ise 09 Şubat 2010 tarihinde ağırlamış olduğumuzu farkettim!
Bir başka yazarımız da yazarlığı süresince tam 340 blog yayınlamasına rağmen sadece bir kez şöyle bir uğramış.
Benzer bir kaç örnek daha gösterilebilir belki!
Oysa sürekli tanıdık yüzlerin oluşturduğu bir yazar gurubuna alışkınız biz!
Evet yanlış duymadınız, sayıları sekiz binlerle anılan bir site de ben dahil hepi topu 20-30 kişi!
Çok sık aralıklarla olmasa da, zaman zaman bu hataya bende düştüm farkındayım!
Hata diyorum çünkü hiç birimizin “kategorilerin şu tarafı benim, ötesi senin''diyerek parselleme hakkımız yok! 
Doğruyu söylemem gerekirse bu sürpriz tablo karşısında sanki kırk yıllık bir dostla karşılaşmış gibi çok memnun oldum şahsen!
Neden bu kategori de yazmazlar ya da herhangi bir konuya yorum katmak için neden arada bir de olsa uğramazlar diye düşünmekten de kendimi alamadım!
Hatta düşünürken birazcık kendimi suçlu hissettim desem yalan olmaz!
Sakın yanlış anlaşılmasın ama bu durumda birazcık şüpheye düşmemiz ve bunun nedenlerini araştırmamız, sorgulamamız gerekir!
 Aslında yazılarımızı kaleme alırken masumane yaklaşımlar sergiliyor olmamıza rağmen, sahi bizler farkında olmadan çevremizde antipati yaratabiliyor olabilir miyiz?
Birçok şeyin bu bir nevi baskılamayla aslında tatsızlaşabileceğini öngöremiyor, hatta bu kategoriyi gereksiz yere işgal edenler olarak algılanıyor olabilir miyiz?!
Pek çok örnekte görüldüğü üzere sessiz tepkiler verilmesi ve zaman zaman suspus hallere bürünmemizde bu tespiti çok açık bir şekilde doğrular nitelikte zaten!
Oysa dostluk konusunu düşündüğüm zaman, şu noktayı göz önünde tutmalı diye düşünürüm hep!
Herkesin beklentisinin farklı olması tabiidir ama bence kendisinden hiç kimseyi ayrı tutmadan ve ayrıştırmadan herkesi bir arada görmektir aslolan!
 
İşte bu nedenledir ki ben “çat kapı ben geldim” demeden önce birkaç kez daha düşüneceğim bundan böyle!
Zira blog kategorisinde yazmak söz konusu olduğunda durum değişiyor, beklentiler çok farklı!
Yazınızın, ille de okuyucuyla sohbet eder gibi bir havası olması, daha da önemlisi özlenir olması arzulanıyor.
 
Bu bilgiler doğrultusunda belki çok klişe olacak ama yine de sormadan edemeyeceğim.
Blog kategorisinde yazmayı çekici ve cazibeli kılan neden nedir sizce?
 
Sahi, en çok okunmak ya da en çok yorumlanmak beklentisi olabilir mi?

Yok yok, benim cevabım bu değil!
Ben bu kategoride yazarken sanki çok geniş bir toplulukla değil de, sanki dost meclisinde konuşuyormuşum hissine kapılıyorum yalan değil!
Sizi bilmem….

 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..