Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

En çok sonbaharda sevdim

En çok sonbaharda sevdim, seni,

Gözlerime yazdım gözlerini harf harf.

Sevgimi sonbaharın hazan yapraklarına yazdım.

Nakış nakış işledim, yüreğime halı işler gibi.

Avuçlarıma damlayan göz yaşlarım.

Tenime damlayan yağmur damlaları gibi titretti.

Dağlara, ovalara, adını rüzgara, kokunu verdim.

İçime çektiğim nefeste yaşadım.

Yudum yudum içtiğim suya yazdım.

Seni kaderime yazdımda sevdim.

En çokta sonbaharda sevdim.

Dökülen yapraklara sararan ağaçlara,

Seni sordum; yaprak yaprak dizdim.

Kuruttum kokusu çıkmasın diye.

Rüzgara değme diye yalvardım.

Ben seni sevdim, en çok ben sevdim.

Daha çokta sonbaharda sevdim...

Solan çiçeklere, dökülen yapraklara inat,

Ben seni yüreğime ektim...

Yapraklar tek tek terkederken dallarını,

Ben anılarıma yüreğime sımsıkı sarıldı.

Sen benim solmamak için açtın yüreğimde.

Sonbahar rüzgarları savurmasın diye,

Sımsıkı tuttum ellerini.

Sen benim sonbaharda yeşerttiğim.

Gönlümde hasretle büyüttüğüm...

Sonbaharda açan çiçeğimsin....

18.04.2010

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..