Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
Mizah
 

En çok söylenen popüler yalanlar

En çok söylenen popüler yalanlar
 

Yalansız bir dünya özlemi.


Yalan bir savunma mekanizması olup, bir hatayı gizlemek amacıyla gerçeğe uygun olmayan davranış girişimlerinde bulunmaktır. Bu girişim sözel yolla jest yolu ile ya da susma yolu ile olabilir. Sosyal bir davranış olan yalanın amacı, başkalarını aldatmaktır. Yalan, bazen zararımızı gördüğümüz bazen de kısa süreli bize faydası dokunan ama hepimizin karşılaştığımız acı bir gerçek olup; insanlığın var oluşu ile başlayıp halen söylenilmeye devam edilmektedir.

"Aşağıda listelenenlerden bir tanesini bile söylemedim" demeniz, “imkânsız” ve yalandır. Kendimize, Ailemize, sevgilimize, arkadaşlarımıza veya bir tanıdığımıza söylediğimiz ufak yalanlardan en popülerlerini paylaşıyorum sizinle.

-Dünya ahret bacımsın...

-mail kullanmıyorum…

-İşim bitsin ben seni bir ara ararım...

-Bir kez olsun yüzüm gülmedi...

-Hayatımda hiç doktora gitmedim, hiç ilaç almadım...

-O elinizdeki tek kaldı, başka yok...

-Valla bu size çok yakıştı, üzerinize cuk diye oturdu...

-Merak etme hayatım, sekreterimi görsen çok çirkin...

-Senin annen bir melekti yavrum...

-Kapatıyoruz…

-Bu gece beş posta attım…

-Yemek yemiyorum, ama su içsem yarıyor…

-Büyük ikramiyeyi kazanmak istemiyorum önemli olan alın teri...

-Merhaba karıcım, mesai yeni bitti de...

-Evi boşaltın! Almanya'dan oğlum geliyor...

-Şu an 75 milyon bizi izliyor...

-Gerçek aşkı sende buldum...

-Akşam elektrikler kesildi, ödevimi yapamadım...

-Bir kereden bir şey olmaz...

-Sadece arkadaşız...

-Son biletler bunlar...

-Eskiden çok kitap okurdum şimdi gözlerim bozuk…

-Hiç acıtmayacak...

-Magazin sevmem, evlilik programlarını hiç izlemem…

-Dış transferleri 15 gün içinde bitireceğiz...

-Failleri en kısa zamanda yakalanacak...

-Üzülme sevgilim evlenince anneni yanımıza alırız...

-Vallaha sarıda geçtim memur bey...

-İşten aradılar, gitmeliyim...

-İşlerim çok yoğun, başımı kaşıyacak vaktim yok, bu akşam mesaiye kalıyorum...

-Seni düşünmekten bütün gece gözüme uyku girmedi...

-Ben hiç horlamam…

-Sen bir de beni gençliğimde görecektin...

-Seni leylekler getirdi yavrum...

-Akşama erken gelirim...

-Hallederiz…

-İşsizlik azaldı, ihracat arttı, enflasyon düştü…

-Kadınlar en çok kel erkeklerden hoşlanır...

-Bu son sigaram...

-Bu sene üniversite soruları çok basitti, keşke sınava girseydim...

-Ben hiç yalan söylemem...

Nizamettin BİBER

Uzman İnşaat Mühendisi 

 
Toplam blog
: 887
: 2743
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..