Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

23 Eylül '07

 
Kategori
İnternet
 

En çok ziyaret edilen internet sitesi: Kara Kuvvetleri Komutanlığı

En çok ziyaret edilen internet sitesi: Kara Kuvvetleri Komutanlığı
 

Kara Kuvvetleri Komutanligi internet sitesine girdim. Sag alt kosesinde yaziyor: 7 Aralik 2005 tarihinden itibaren 23379980 defa ziyaret edilmistir. Ben bir saat once baktim. Isterseniz bir de siz bakin. Rakamlar degismis mi?

Hava Kuvvetleri Internet sitesine de bakarim. Ziyaretci sayisi 200.000'in altinda. En azindan bir yillik rakamlardir dersek; bizim sayfalarimizin goruntulenmesinden daha az bir rakam.

Bu niye boyle?

Havacilik gibi herkesin ilgisini cekebilecek Hava Kuvvetleri Komutanligi'nin ziyaretci sayisi neden bu kadar az?

Veya;

Kara Kuvvetleri Komutanligi Internet sitesinin sirri ne?

Amerikan Senatosu, Meclisi, Savunma Bakanligi web sitelerine girin. Kolay kolay cikamazsiniz. Ilginizi cekecek birseyler muhakkak bulursunuz. Bir sey bulamazsaniz, kutuphanesine girer kaybolursunuz...

Ben arzu ederim ki;

Interneti kullanan, hele hele yabanci dil bilen insanlarimiz, arastirma yaptiklarinda baska sitelere gitmesinler!...

Aradiklarini; bizim sitelerde bulsunlar...

Cok mu zor?...


LINK:

Kara Kuvvetleri Komutanligi


Hava Kuvvetleri Komutanligi


 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..