Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

En derin hizmet için ''Derindere''...

En derin hizmet için  ''Derindere''...
 

Hayatımızda yardım aldığımız, bize hizmet veren, hayatımızı kolaylaştıran kuruluşlar vardır... Oto servisleri de böyle yerlerden biridir.. Hizmet aldığımız bu servislerde en önemli unsur, güven ve karşılıklı iyi ilişkilerdir..

Malumunuz benim arabam da çok sık servisi ziyarette bulunduğundan Toyota Derindere servisi Kartal şubesinin gediklilerindenim... Ve hiçbir yerde yaşamadığım müşteri memnuniyetini burada görüyorum... Bu kadar güleryüzlü ve kaliteli hizmetden dolayı mıdır acaba benim sık sık buraya ziyaretim :) yoksa usta şöförüm canım.....

Hani derler ya müşteri memnun kalırsa sana bana, memnun kalmazsa tüm dünyaya anlatır diye... Ben bu sefer bunun tersini yaparak, Kartal Derindere servisinin ilgisini, kaliteli hizmetini tüm dünyaya duyurmak istiyorum...

Eşimin gittiği opel servisiyle kıyasladığımızda dağlar kadar fark var arada.. Eşim, opel servisine güvenmiyor bir kere.. Tutarsız davranışlarıyla ve politikalarıyla güven kazanamadılar bizde ve sorunlarımıza hiçbir şekilde çözüm bulamadık orada...

Kartal Derindere servisinin bu kalitesi sanırım yöneticilerin politikalarından ve çalışanın mutluluğundan kaynaklanıyor. Her gittiğimizde personelin mutlu, düzgün, nezaketi ve güleryüzüyle karşılaşırız.. Ortamları her zaman temiz ve pırıl pırıl huzur verici... Rahat hissediyorsunuz kendinizi orada... Kapı girişindeki güvenlikten tutun, içerideki çay elemanına kadar hepsi güleryüzüyle hizmet vermekte tüm müşterilerine..

Hizmet dedikleri, müşteri memnuniyeti dedikleri böyle birşey olmalı .... Ticaret yapılır fakat her işde de çıkar güdülmemesi gerekiyor.. Derindere de bu zihniyet bulunmakta.. İlkesi önce müşteri memnuniyeti.... Her işi ticarete dönüştürmüyorlar...

Her bölümde çalışan arkadaşların kendi konularındaki yeterli bilgileri sayesinde, takıldığımız her konuda yardım alabiliyoruz.. Otomobilimizle ilgili her türlü, sorunumuza çözüm üretmek için ellerinden gelen tüm imkanı kullanıyorlar ve bize sunuyorlar.... Hani hasta olduğumuzda bilgi almak için sürekli doktoru arayıp şöyle mi böyle mi diye sorarız. ya.... Burası da aynen onun gibi.... Her aradığımızda sorunumuzu anlattığımızda bilgi veriyorlar yada getirin kontrol edelim diyorlar... Hiçbir şekilde geri çevrilmemişizdir o servisden...

Tüm hizmet sektöründeki firmaların bu zihniyetlerle hizmet vermesini temenni ederim.. Kazananın yine kendilerinin olacağının bilincinde olmaları gerektiğini düşünüyorum.

Derindere şirketler Gurubun daki hizmetin, bu şekilde uygulanmasını şirket politikası haline getiren yöneticilerine ve bu güzellikleri bizlere yansıtan çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...

Hep böyle kalın diyorum...

Sevgi ve saygılarımla...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..