Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '14

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    En derindeyim

    Yeniden en derindeyim... Kalbimdeki acıyla başbaşa. Benim için uzanan her el, canımı daha çok yakıyor. Kimsenin çıkarmasını istemiyorum beni bu yerden. Yalnızlıkla acıyla başbaşa kalmak istiyorum. Çektiğim her nefes, sustuğum her an söyleyemediklerimi yutkunuyorum ben. Neden? diye soruyorum kendime. Bunu neden yaptın kendine? Gözlerini kör etmesine neden izin verdin? Aslında canımı yakmasını istermişcesine ben kör etmişim kendimi. Güvenmiyordum ben kimseye. Neden güvendim sana? Aşkı yeniden yaşamak istemiştim oysa... Bak yaşıyorum işte, nefretim sana olan en büyük aşkım. Kalbimdeki hançeri söküp çıkartmak istiyorum ama kıpırdayamıyorum. Canım çok yanıyor işte. Teşekkür ederim bana aşkı yaşattığın  ve tekrar kimseye güvenmemeyi öğrettiğin için...
     
     
     
     
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 106
    Kayıt tarihi
    : 15.12.14
     
     

    Lise son sınıf öğrencisiyim. Aydın/Söke Anadolu Kız Teknik ve Meslek Lisesinde okuyorum. İnst..