Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

En güzel bahçıvanlar

En güzel bahçıvanlar
 

Öğretmen; doğumdan ölüme kadar, bütün bir hayat boyu, hayatı şekillendiren kutsi üstaddır. Milletine, kader programında rehberlik yapıp, ahlak ve karakterini yücelten ve ona ebediyet şuurunu aşılayan, yerde melek soluklarının mihraklaştığı üstün varlıktır. Öğretmenin elinde madenler saflaşır, som altına ve pırıl pırıl gümüşe inkılap eder. O esrarlı elde, en ham ve en değersiz şeyler, bihemta elmaslar haline gelir. Hiçbir fabrika onun kadar seri ve onun kadar sistematik olarak iş göremez.Karşısına aldığı yüzlerce insana, bir anda bütün duygu tayflarını intikal ettirmek, öğretmenden başka kimseye müyesser olmamıştır.


Bu paragrafı ilk okuduğum zaman bana 11 yıldır eğitim vererek beni aynen bir elmas gibi işleyip bilgi bankası haline getiren öğretmenlerimin değerini bir kez daha anladım.Onlar benim için çok şey ifade ediyorlar.xöğretmenlerim;sizler benim için çok KIYMETLİSİNİZ!!!


SİZLER MUKADDES VARLIKLARSINIZ!....

Körpe fidanları en güzel şekilde yetiştirip en iyi şekilde budayarak en verimli hale getirmeye çalışıyorsunuz.Bizden haklı olarak öğrettiklerinizi hayatımız uygulamamızı istiyorsunuz.Yarının yöneticileri, bilimadamları, vatanseverleri hep sizin elinizde yetişeceklerdir.Sizler paha biçilmez ömrünüzü bizim uğrumuzda harcarken, bizler nasıl bütün bu yaptıklarınıza göz yumalım?Nasıl?

Gerçekten, her ne kadar belli etmesekte sizler bizim için çok değerlisiniz.Sizler çakkalından akıllısına, en bileninden en bilmeyenine, hepsi ama hepsi tarafından çok seviliyorsunuz.

SİZ ÖĞRETMENLER;
HAYATIMIZIN EN ANLAMLI PARÇASI
UFKUMUZDA PARLAYAN BİR GÜNEŞ
VE EN ÖNEMLİSİ BİZİ BUDAYIP
EN VERİMLİ HALE GETİREN
EN DEĞERLİ BAHÇIVANLARSINIZ....

 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..