Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

En güzel cicektin kalbimde sen

Düşlerimsin


Bilmediğim sokaklarda

ne çıkacağını bilmeden karşıma

yürürken usul usul

içimde bir kıpırtı bir heyecan gibisin


Bu gece seni ilk kez gördüğüm yollardayım yine

yine sensizim yine sabahsız

sana kavuşmayı düşlüyorum ansızın

sende kaybolmayı istiyorum düşlerimle


sana kavuşmak için yürüdüğüm bu yolda

kimbilir kimler yürüdü yüzyıllardır

fakat kimsedeki heyecan

benim sana kavuşmak için yaşadığım heyecan gibi olmadı


03/04/2007

SEN BENI ANLAMADIN AMA BEN SENI COK SEVMISTIM...
08 kasIm 2006

 
Toplam blog
: 15
: 799
Kayıt tarihi
: 02.07.08
 
 

Akdeniz yemeklerini seviyorum, karikatür dergilerini okumayı, hayatın içindeki yaşamın bize yaptı..