Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '19

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

En Güzel Hediye Sevgidir

Sevgi her şeyi iyileştiren mucizedir. Hayatımızın her anını güzelleştiren sevgidir. Havada, suda, toprakta, güneşte, ayda var olan sevgi her nefeste içimize akıyor. Dünyada azalan hatta yerini şiddete bırakan sevgi yeniden gücüne kavuşuyor.

Yaşadıklarımız öğrenmek ve öğretmek içindi. Öncelikle geçmişi sevgiyle kabul etmek ve kucaklamak gerekiyor. Yaşadığımız her şeyin sevgiyle anılması şimdiyi rahatlatır. Huzurda kalabilmek için negatif bağlardan sevgiyle ayrılmanın zamanı geldi. Geçmişin acısını ve kederini, hataları kendi içimizde affetmeliyiz. Affetmek sevginin ifadesidir. Başkalarını affederken kendinize olan sevgiyi yüceltirsiniz. Affetmemek kendi içinde biriktirdiği tüm negatifi sürekli içten içe yayar. Affetmeyi sadece kendin için yapıyorsun.

Geçmişi sevgiyle kucaklayıp olanları anladığımız zaman gelecekten negatif olayların oluşumunu sileriz. İçinde olanları sevgiyle kabul edilmiş geçmiş harika bir geleceğin ilk adımıdır.

Şimdiyi sevgiyle kucaklayıp içinde olmaya gayret göstermeliyiz. Şimdide, anda sevgi yoksa geçmişte ve gelecekte olmasını bekleyemeyiz. Şimdinin içinde sahip olduğumuz sevgi her an önceye ve sonraya yayılacaktır. Yarın için geçmişi sevgiyle affetmeli, şimdide iç huzuru ile olmalıyız.

Hayatın her anı yaşamaya değer. Her anın içinde her türlü durumu iyileştirecek kadar sevgi vardır. Bu sevgiyi görmeye, duymaya, bilmeye niyet edebiliriz. Sevgi insanı çözüme götüren en keyifli araçtır.

Sevgi ile anlayışa sahip oluruz. Anlayış her türlü durumu ruhun gözü ile görmemize yardımcı olur. İçimizi sarıp sarmalayan anlayıştır. Sevginin hücrelerimiz içinde hareket etmesine yardım eden anlayıştır. Geçmişe, şimdiye ve geleceğe içinde olduğun anda anlayış göstererek her şeyi kolaylaştırabiliriz.

Tüm zamanları sevgi ile kucaklamak için çalışma önerimi ses kaydı yapıp dinleyebilirsiniz.

“Yaradılıştan bugüne olan ve olmayan her şeyi anlamaya niyet ediyorum. Tüm zamanları sevgiyle kucaklıyorum. Sevgi ile yaratıldım, sevgimi her an her yere aktarıyorum. Kendime sevgi ile bakıyorum. Geçmişimi sevgiyle kucaklıyorum ve şimdinin huzurunu hissediyorum. Geleceğimi şimdi affediyorum. Geleceğimi seviyorum. Ben varoluşun sevgisi ve huzuruyum. Şükürler olsun.”

Sevgi ve şifayla kalın.

Ebru Demirhan

 

 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..