Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

En güzel yemeği kim yapar?

En güzel yemeği kim yapar?
 

Neymiş efendim; erkekler yemek pişiremezmiş!
Halkımız arasında yaygın olan bu inanış sizce ne kadar doğru sahi?
Bu kanıya varmak için onlara hiç fırsat tanıdınız mı peki?
Bir deneseniz, görün bakalım ne şaheserler yaratıyorlar!
Ama nerdee?
Ne zaman mutfağa girseler, napıyosuun daha yeni temizledim oraları, çekiil diye paylamaktan başka ne yaptınız?
Bu durumda en kral aşçı bile sanatını konuşturamaz tabi, dimi ama?
Gerekçe ise, arkalarında dağ gibi bulaşık bırakarak batırırlarmış ortalığı!
Siz onları motive etmezseniz olacağı bu!
O halde, erkekler yemek pişiremez değil de kimse onlara yemek yaptırmak istemez demek daha doğru olur bence!

Çünkü pekala yapabilirler efendim, en azından yardımcı yemekleri!

Örneğin; geçen hafta evde yalnız olduğum bir sırada çok acıkmış ve kendime salata hazırlamak zorunda kalmıştım!
Hem de ne salata!
Aydın yolunda uğradığım çöp şiş yapan bir restorantta gördüklerimin aynısını yapmıştım!
Kuru soğanı, sivri biberi ve domatesleri incecik doğramıştım hemde!
Yani öyle kavun, karpuz dilimler gibi değil!
Tabaktaki zeytinyağının içinde mutlu bir halde nasıl da yüzmekteydiler!

Ama sonradan çok pişman oldum tabi, keşke yapmaz olsaydım!
Ya da tabakta artakalanları da ekmeğin içiyle sıyırsaydım!
Hem kimsecikler bu şaheseri göremezdi, hem de ertesi gün Annem telefonun diğer ucunda benimle dalga geçmezdi belki o zaman!
Oğluuum, duyduklarım doğru mu diye!


Hemen de yetiştirmişler!

……………!

Demek ki neymiş?

Yaparmışız di mi?

Yeter ki canımız istesin!

Olmadı sıkıştığımız yerde yemek kitaplarına bakarız!
Öyle ya, dünya da mutfağıyla ün yapmış birçok otellerin ve en saygın lokantalarının en iyi aşçıları erkekler değil midir?

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..