Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

En Güzel Yerim

Göçmen kuşların kanadında
Asılı kaldı hayallerim
Gül kokulu bohçada sarılı
Gençlik hülyalarım.
Gözlerimde zifiri karanlığı gecelerin,
Uykularım kaçıyor.
Korkuyorum yarını görünce rüyamda
Düştüm çıkmazına kör kuyuların
Bakışlarımda korkusuz, korkularım
Esen seher yellerinin kanadına verdim
Yüreğimin selâmını.
Boşuna bekleme muradımı
Feleğin çarkı bağlamış yollarımı
Gözlerimde nöbeti çaresizliğin
Yüzümde gecenin karanlığı.
Ömrümün başında;
Bende vakit karakış
Yazlar dünlerdeki vuslata hasret
Ağustos ortasında güneş;
                            ısıtmaz kendini bile,
Şimdi;
Unutmak isterim kendimi.
                            çıkmaz sokakta kalan,
Hani masum yüzlü çocukluğum?
Gözleri yağmur yüklü...
Yağdı yağacak
                    çocuksu hayallerinin üzerine.
Üşüdü yüreğinin en ücra köşesi,
Umutları, uçurtmanın kuyruğunda.
Ve;
Gözlerim göçmen kuşların izinde
Her parçası bir yerden kopuk.
Nerede gözlerimdeki mutluluk?
Aç kollarını anneciğim bekle
Baba ocağında gurbet;
Yüreğimde çocuksu hayâllerim,
Yüzümde sana olan hasretimle geleceğim.
Sar kollarını boynuma,
Senin için tekrar yaşayacağım.
Biliyor musun? Şimdi ne haldeyim...
Yorgun düşen sevgim, en güzel yerim...

                                      Sultan Gürbüz

 
Toplam blog
: 17
: 57
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

sultan gürbüz ev hanımıyım şiir ve hikayeler yazıyorum. gezmeyi seviyorum özellikle deniz kıyısın..