Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

En güzeli hangisi ?

Bütün insanlar hayatında en az bir kere aşık olur. Zaten aşk ve sevgi insanın özünde olan bir duygudur. Bu duyguları anlatmak o kadar zordur ki, bunu anlatacak insan yok gibidir. Kısaca bu özel hisler anlatılmaz yaşanır.

Aşk ve sevgi bazen karşılıklı, bazen de karşılıksız olur. Karşılıklı sevgilerin havası daha farklıdır içinde acı yoktur. Acı olmadığı için zaman geçtikçe bu duygu sıradanlaşabilir. Tabi bu herkes için geçerli değildir. Gerçekten seven insanın sevgisi azalmaz. Kaç yıl geçerse geçsin, sevdiği kişi ne kadar uzakta olursa olsun, bir araya geldikleri anlarda, sevgileri ilk günkü gibi sürer.

Karşılıksız sevgiler ise diğerine göre çok farklı bir sevgidir. Sevilen insan, seven insanı her ne kadar sevmese de, onu kendisinden uzaklaştırmak için elinden geleni yapsa da, belki ondan nefret etse de, o seven insan yine de sevmeye devam eder. Seven kişi kimi zaman kendisine sorar, "acaba benim ne eksiğim var da bu insan bana karşılık vermiyor." diye. Bu sorunun cevabını bulur da. Kendince o da sevdiği insana karşı öfke duyar. Ama gerçekten sevdiği için, aşkından vazgeçemez.

Yıllar geçer, belki bir gün beni sever umudu tükenir bu aşığın. Onu unutmaya karar verir. Defalarca unutmayı dener ama bir türlü unutamaz. Tam unuttum derken karşısına o veya onu hatırlatan birşey çıkar. Yeniden hatırlar aşkını. Eskiden yaşadıklarını yeniden yaşar. Böyle bir hisse kapılır. Her ne kadar dileklerinin gerçekleşmeyeceğini bilse de, yine dualarında onunla bir araya gelmeyi diler. Fakat, ya dualarım kabul olursa diye de düşünür içinden ve kısa bir mutluluk yaşar böyle düşünürken.

Karşılıklı veya karşılıksız, kısaca ne şekilde olursa olsun aşk ve sevgi açıklanamayan, tükenmeyen, içinde kavga, öfke, nefret dahi olan, fakat tüm bu kötü duyguları bile tek bir sözle, "Seni seviyorum" sözüyle etkisiz hale getiren bir duygudur.

Sevdiğimiz insanlardan "Seni seviyorum" sözünü esirgememeliyiz. Çünkü bir çift söz, bin öfkeyi bitirir.
 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..