Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

En güzeli tiyatro dinlemek

En güzeli tiyatro dinlemek. Telefon ve bilgisayarda vakit geçiriyorum. En çokta telefon diz üstü bilgisayarım olmadığı için telefonumu yatarak kullanıyorum. Bazen uyku sersemi elimden düşme tehlikesi oluyor.

Arayış. Hep yeni şeyleri deneyip yeni bilgiler ve beceriler edinmeye çalışıyorum. Yeni insanlarla da tanışmak güzel ama dışarı çıkamıyoruz. Televizyon izlemek. techous live programı üzerinden bazen de TRT izlede ki kayıtları dinleyerek izlemeye çalışıyorum. Sesli betimleme yok yani görsellikler görmeyenler için betimlenmemiş işitme engelliler içinde işaret dili ve alt yazı seçenekleriyle programlar filmler az. Dizi izliyorum adını bilemiyorum başladı mı bitti mi bilinmiyor.

Tarih sohbetleri felsefe sohbetlerini dinliyorum program konuğunu söylüyor ama sunan kişi adını söylemiyor. Program tanıtılıyor çarşamba günü falanca TV’de diyor e be kardeşim saatini de söylesene. Tiyatrolar başka elimde geniş bir tiyatro arkası yarın arşivi var. Ama yatarak TRT dinle uygulamasından tiyatro dinlemek harika.

Dün dinlediklerim kuzguncuk vapuru çilekli kaymaklı dondurma ve istasyon şefi. İstasyon şefi favori tiyatrolarım var her gün dinlesem aynı zevki alırım sevgi nedir inli kaya analar yanılmaz kurt deliği istasyon şefi kırmızı traktör özelikle istasyon şefi oyununu beş on kişiyle dinleyip geniş analizler yapmayı isterdim.

Dijital tiyatro sitesinden konserler ve tiyatrolar yayınlanacak ama tabi ki sesli betimlemeli değil TRT ve TGRT’nin tiyatroları ve arkası yarınlarını ve elimizdeki sesli betimlemeli filmleri izlemeye devam yanımızda gören biri olacak da görsellikleri anlatacak uzak bir köy haberi gibi bu akşam ve sonraki akşamlarda TRT dinleme uygulaması ve arşivimden tiyatrolar dinlemeye devam. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..