Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

En hesapsız gün

En hesapsız gün
 

Bahar kapıda bekleye dursun, depresyon içeriye kuruldu bile. Mevsim değişikliği bahane oldu şu sıralar depresif hallerime. Neden diye sormuyorum, sorgulamıyorum hiçbir davranışımı. Aklıma bir şarkısı geliyor Candan Erçetin’in “İster vur ister okşa, ister tut ister yolla, ister sev ister zorla ben böyleyim.” Bende böyleyim işte. 

Maskelerimden arınmış, ağzımın ayarı kaçmış, gözümün bebeği tebessümünü yitirmiş ve söylemek istediklerimi anlatmaya yetecek mecalim kalmamış. Islanmış bir kedinin sudan çıkmış ilk hali kadar ürkek, zincirini uzun çabalar sonucu kırmış ama bu seferde koşma isteğini kaybetmiş bir kaplan gibi duraksamış. Hava değişimi diyorlar buna şimdi. Bahara geçiş yaparmış böyle ruhsal değişimler. Enerjilerin verdiği huzura inanırken negatiflik zaman zaman herkesi esir alıyor işte. 

Uykunun en tatlı sayıldığı dönemler. Yemek yemek zevk vermez, gezmek dolaşmak mutlu etmez, sıkıldığın yalnızlık şimdilerde ilaç gibi gelir. Uzansam da ne telefon sesi duysam ne de ismimi seslense birileri. Unutsa da herkes varlığımı kendime kalsam. Dışarıda ki fırtınada neymiş bunların yanında. En güçlü esinti içimizdekiler değilmidir hep.? Hükmetmek istediğimiz duygularımıza yenik düşmezmiyiz? 

Bir taraftan bakınca sevdim birazda aslında. Benim gibi hayır demeyi bilmeyen bir insan için biçilmiş kaftan ruh halim. İstemediğim ve hatta istediğim bir şeye bile sadece karşımdakinin zıddını söylemek için hayır diyebilirim. Kırıcı olabilirim hem de hiç istemediğim kadar. Engel olarak örülen her duvarı aşabilirim, “umursamayarak.” Kalori hesaplamadan çikolata yiyebilirim mutlu olmak adına. Çarpıntı durumunu gözetmeksizin beş fincanı bulabilirim Türk Kahvesinde. Hatta ben bugün bunları bile düşünmeden, en hesapsız günümü geçirebilirim kendimce. 

Cumartesiye çeyrek kala böyle bir ruh hali işte. 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..