Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '16

 
Kategori
TV Programları
 

En iyi ağlayan erkek oyuncu Seçkin Özdemir!

En iyi ağlayan erkek oyuncu Seçkin Özdemir!
 

En iyi ağlayan erkek oyuncu!


Yakışıklıve yetenekli oyuncu özellikle 2013 senesinde yayınlanan Bir Aşk Hikayesi dizisindeki ağlama performanslarıyla oldukça çok konuşulmuştu. Şuan sektörde en iyi ağlayan erkek oyuncular arasında gösteriliyor hatta zirvede desek yanlış olmaz herhalde.

Yakışıklı ve yetenekli oyuncu başta Bir Aşk Hikayesi ve Muhteşem Yüzyıl dizilerindeki ağlama performansları ile hafızalara kazınmış durumda.

Seçkin Özdemir özellikle Bir Aşk Hikayesi dizisinde canlandırdığı Korkut Ali karakterinin ağlama sahnelerindeki gösterdiği yüksek oyunculuk performansları hafızalardan silinecek gibi değil. İzlerken adam oynamamış yaşamış diyorum.

Şuan bence en iyi ağlayan erkek oyuncu diye resmi bir unvan olsa sektörde  tartışmasız bu unvanın sahibi Seçkin Özdemir olur…

Gelelim Seçkin Özdemir’e son dönemlerde şansı iyi gitmeyen oyuncu şu sıralar tatil yaparak dinleniyor. Hayranları ise onun biran önce ekranlara kendisine uyan bir dizi projesi ile geri dönmesini istiyor.

Şahsen ben Seçkin Özdemir’in oyunculuğunu doya doya izlemeyi özledim. Özellikle ağır sahnelerdeki ağlama sahnelerini izlemek istiyorum. Yakışıklı oyuncu ağır sahnelerde resmen bize oyunculuk resitali veriyor çünkü…

Umarım yetenekli oyuncu kendisine uygun bir karakterin olduğu bir dizi projesi ile anlaşır. Ben Al Yazmalım ve Bir Aşk Hikayesi dizilerinde olduğu gibi merkez bir karakterin olduğu bir işle gelirse sektörü bir kez daha oyunculuğu ile sallayacağını düşünüyorum.

Artık hayırlısı diyelim ama şimdi sendeyiz Seçkin Özdemir diyorum bomba dön ve herkesi şaşırt…

Çetin Kaya

Twitter/FankafaCetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..